וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש את הבחור הפורטוגלי": צ'אבי עורר סערה לפני הגומלין במנצ'סטר

מאמן ברצלונה התראיין באנגליה לקראת המשחק באולד טראפורד (חמישי, 22:00, ספורט4) והכעיס את אוהדי יונייטד כשלא קרא לברונו פרננדש בשמו

תקציר: ברצלונה - מנצ'סטר יונייטד 2:2/ספורט1

האווירה מתחממת לקראת הגומלין בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה (חמישי, 22:00, ספורט4). בשבוע שעבר נפרדו השתיים ב-2:2 נפלא בקאמפ נואו, ואם הציפייה למפגשים בין שני מועדוני הפאר הייתה גבוהה לפני המשחק הראשון, אחרי הריאיון שצ'אבי העניק הבוקר (רביעי) לתקשורת האנגלית, לפחות בממלכה הציפיות לקראת גומלין פלייאוף הליגה האירופית כבר בשמיים.

מאמן ברצלונה התראיין לעיתון "הטיימס" והדהים את אוהדי מנצ'סטר יונייטד כאשר נשאל על האיכות בסגל של השדים האדומים. "לאריק טן האח יש סגל מלא בכישרון. יש את סאנצ'ו, רשפורד וגם את הבחור הפורטוגלי", אמר הקטלוני שהתכוון כמובן לברונו פרננדש - כנראה אחד משני הכוכבים הגדולים במועדון.

ברונו פרננדש, קשר מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
"הבחור הפורטוגלי". ברונו פרננדש/GettyImages, Michael Regan

עמודי האוהדים של מנצ'סטר יונייטד ברשתות החברתיות לא הסתירו את זעמם בעקבות דבריו של צ'אבי והיו אפילו מי ששמחו שכך התבטא מאמן ברצלונה, מתוך הנחה שמדובר במשפט מעליב שייתן לפרננדש עוד יותר מוטיבציה להדיח את ברצלונה ולהעפיל על חשבונה לשמינית גמר הליגה האירופית.

"מרכוס רשפורד בצדק ניצב באור הזרקורים, אבל ברונו פרננדש מאז נובמבר הבקיע 7 שערים ובישל עוד 10 ב-22 משחקים", צייץ אלכס טורק, שכותב עבור BBC, "אבל צ'אבי קורא לו הבחור הפורטוגלי".

צ'אבי גם אמר באותו ריאיון על המפגש הצפוי באולד טראפורד: "אנחנו לא מפחדים, מגרש כזה גם נותן לך המון מוטיבציה - זה מסוג האצטדיונים שכל אחד רוצה לשחק בו לפחות פעם אחת בקריירה ושם אתה יכול להוציא את הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully