וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור יקבל מנוחה. שגיב יחזקאל עשוי לחזור לחלק הקדמי

22.2.2023 / 10:20

בלם באר שבע ששיחק פצוע נגד מכבי תל אביב יחמיץ את ריינה בשני ואולי גם את חדרה בשבוע שלאחר מכן. גורדנה התאושש, באריירו ייבדק. בעקבות המצוקה בהתקפה: יחזקאל עשוי לחזור לתפקידו המקורי

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

מיגל ויטור יחמיץ את המשחק הקרוב של הפועל באר שבע מול בני ריינה, וייתכן שינוח אף שבוע נוסף מעבר לכך על מנת להתאושש מהפציעה ממנה הוא סובל בשריר התאומים. כזכור, קפטן הפועל באר שבע לא התאמן בצורה מסודרת לפני המשחק נגד מכבי תל אביב שלשום, אבל התעקש לשחק, עבר בהצלחה מבחן כשירות אבל ביקש להתחלף עוד לפני ההפסקה.

בקבוצה מזהים שהעומס הגדול שהיה העונה על הבלם הוותיק, השפיע עליו מעט ולכן יתנו לו לנוח בימים הקרובים כדי להתאושש. שני שחקנים נוספים שסיימו שלשום עם פציעות את המשחק, הם מריאנו באריירו ורועי גורדנה. באריירו שחזר לשחק אפילו שהוא נדמה שהוא כבר ייצא, יישלח לבדיקה מכיוון שהוא נפגע באיזור שבו חווה העונה פציעה קשה בברכו. לעומתו, גורדנה חש כבר טוב יותר אתמול. את המשחק הקרוב הוא יחמיץ בגלל צבירת כרטיסים צהובים, אבל יהיה כשיר למשחק הבא.

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע בחימום. מאור אלקסלסי
דדיה תפס חזק את עמדת המגן הימני. יחזקאל/מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע מנתחים מאז ההפסד שלשום את המשחק, ואחת המסקנות היא שהקבוצה תצטרך למצוא איכות בהתקפה על רקע הפציעה של רמזי ספורי וההיעדרות שעוד צפויה לחלוץ הפולני פטריק קלימלה. מדובר בשני שחקנים שהיו צריכים בשלב המכריע הזה של העונה, להיות פקטור משמעותי, אבל הקבוצה תחסר אותם בתקופה הקרובה. בקבוצה גם מקווים לקבל את שאפי סוליימאנוב של לפני ההרחקה בגמר גביע הטוטו. כזכור, מאז החבטה בפניו של עדן קארצב שהובילה להרחקה ממושכת מהמגרשים, הקשר עוד לא חזר להציג את היכולת שאפיינה אותו בתחילת העונה ובקבוצה מודעים לכך שבלעדיו, זה יהיה עוד יותר קשה.

גורם בקבוצה אמר הבוקר: "כשאתה לא מבקיע בשני משחקים ברציפות, אתה מבין שיש בעיה, והיא קודם בחלק הקדמי. אנחנו נצטרך למצוא את הפיתרון בכוח, כי אנחנו בעמדה מספיק טובה כדי להיכנס לפלייאוף עם סיכוי טוב לאליפות".

לא מן הנמנע שאליניב ברדה ינסה לאור החיסורים בחלק הקדמי, להחזיר את שגיב יחזקאל לתפקיד המקורי שלו בהתקפה, או בכנף, מכיוון שאור דדיה חזר טוב לעמדת המגן הימני ויחזקאל כבר כשיר לשחק ויהיה נכון לנסות אותו שוב בחלקים הקדמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully