וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואמו סובל מרגישות בשריר הירך האחורי ולא צפוי לשחק נגד חדרה

במכבי נתניה יעניקו למגן מספר ימי מנוחה והוא כנראה יחמיץ את מחזור הקרוב, פלאמן גלאבוב שוב נפגע באיזור הברך ונמצא בספק. צפי לאלפי צופים בשבת, יתקיים הפנינג גדול שיכלול הצגה כפולה עם משחקה של קבוצת הנוער ב-15:00

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

במכבי נתניה נערכים לשבוע אינטנסיבי מאוד, במהלכו יקיימו שלושה משחקים - בשבת תארח הקבוצה את הפועל חדרה ואחר כך תצא לשני משחקי חוץ רצופים, בשלישי בגומלין רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה וארבעה ימים לאחר מכן, בשבת הבאה, נגד עירוני קרית שמונה.

בצוות המקצועי כבר רמזו לכך שיש כוונה לערוך רוטציה וחלוקת כוחות בין שחקני הסגל בגלל העומס הצפוי וייתכן שכבר במשחק הקרוב נגד חדרה בליגה ייעדרו שני שחקנים משמעותיים. המגן נאסים אואמו שנפצע במשחק נגד בני ריינה, נבדק הבוקר (רביעי) והתברר כי הוא סובל מרגישות בשריר הירך האחורי. המגמה בקבוצה היא לתת לו זמן למנוחה ולהתאוששות מוחלטת ונכון להיום הוא צפוי להחמיץ את המשחק הקרוב. בנוסף, הבלם פלאמן גלאבוב נפצע שוב באיזור הברך והוא עלול להחמיץ גם כן את המפגש בשבת.

פלאמן גלאבוב, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נפגע שוב באיזור הברך. גלאבוב/ברני ארדוב

לקראת שבת הקרובה מתכננים במכבי נתניה הפנינג גדול לאוהדים, שיכלול שני משחקים בכרטיס אחד במסגרת הצגה כפולה עם קבוצת הנוער של המועדון, שתארח בשעה 15:00 את הנוער של הפועל חדרה, כאשר הבוגרים יפתחו את משחקם בשעה 19:00. בין המשחקים יתקיים הפנינג משפחות פורימי בתוך שטחי האצטדיון ובנתניה מקווים שבעקבות ההצלחות האחרונות של הקבוצה, יגיעו אלפים לתמוך בשחקני קבוצות הבוגרים והנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully