וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה לא מבזבז זמן בפגרה: "אסור לוושינגטון לתת לו להידחק שוב הצידה"

הפורוורד חזר לעבוד עם המאמן האישי של הכוכבים הגדולים בפגרת האולסטאר, בארצות הברית מנתחים לקראת החלק האחרון של העונה: "הוויזארדס צריכים להמשיך לדחוף אותו קדימה גם כששלושת הכוכבים בריאים. הוא המפתח של המשך העונה"

עשרת הדאנקים הכי יפים של מאק מקלאנג בתיכונים/מתוך יוטיוב

דני אבדיה לא מבזבז זמן, ומנצל את פגרת האולסטאר כדי להמשיך לעבוד ולשכלל את היכולות שלו. אבדיה שוהה במיאמי בזמן ההפוגה מהליגה, ועובד באופן צמוד עם מאמן הפיתוח של הוויזארדס ג'ו אג'יקה, וכן עם מאמן הפיתוח האישי דרו האנלן.

האנלן, שליווה את אבדיה למשך תקופה מסוימת גם בקיץ ועבד איתו באופן ספציפי על הקליעה מבחוץ, נחשב לאחד הבכירים בתחומו ב-NBA, ואבדיה מקווה שהשהות עם האנלן תחזיר לו חלק מהביטחון שאבד בזריקה מחוץ לקשת. עד כה אבדיה דווקא ירד באחוזי הקליעה מהשלוש ביחס לעונה שעברה, ומדייק ב-29% בלבד מחוץ לקשת. האספקט בו השתפר בצורה משמעותית העונה, הוא דווקא החדירה לסל.

כך או כך, בוושינגטון קוראים למאמן ווס אנסלד ג'וניור להמשיך לדחוף את אבדיה קדימה. "דני נראה כמו שחקן המפתח שיכול לשחרר את וושינגטון", כתבו בבלוג "Wiz Of Awes". "אבדיה היה אחד המרוויחים הגדולים מהטרייד על רוי האצ'ימורה, זה איפשר לו לקבל יותר דקות והוא התחיל לנצל את ההזדמנות. ההגנה שלו השתפרה בצורה משמעותית מאז שהצטרף ל-NBA, אבל הוויזארדס היו צריכים לראות מה באמת יש בו גם מעבר לזה".

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס, מטביע. David Berding, GettyImages
אין רגע דל. אבדיה/GettyImages, David Berding

במשחקים האחרונים לפני הפגרה, אחרי החזרה של קייל קוזמה, מגמת ההשתלטות שלו ושל בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס על ההתקפה, נמשכה. לשחקנים אחרים כמו אבדיה, נשארו פירורים. "הביג ת'רי של וושינגטון חזר, וכשהשלושה בריאים אבדיה נדחק שוב לתפקיד שולי יותר. טוב תעשה וושינגטון אם תימנע מהגישה הזאת, ותיתן לו יותר הזדמנויות להשתפר כשחקן, גם למען העונה הנוכחית וגם למען העתיד", הוסיפו בבלוג המדובר. "יש לו את הכלים ואת המוטיבציה להשתפר. זו השנה השלישית שלו בלבד ב-NBA ויש הרבה מקום לשיפור, אבל הוויזארדס חייבים להפנים זאת ולתת לו את הבמה לפרוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully