וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון לשחקני אשדוד: "הבאנו על עצמנו את הלחץ ונצטרך להתמודד איתו"

22.2.2023 / 7:50

בקבוצה רוצים למנף את המומנטום ממכבי חיפה למשחק מול הפועל תל אביב (שבת, 15:00, ספורט4) ולמאבקי הפלייאוף העליון. ההערכה: כנעאן יהיה כשיר

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 1:3/ספורט1

אחרי הניצחון הנהדר על מכבי חיפה בשבת האחרונה, במ.ס. אשדוד עם הפנים לשבת הקרובה ולמשחק החוץ מול הפועל תל אביב. על אף הניצחון, במ.ס. אשדוד עדיין לא חזרו לשישייה הראשונה, מטרה שהציב רן בן שמעון לאורך כל הדרך ולשם הוא מכוון כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה הסדירה.

אתמול כבר ערך המאמן אסיפה לשחקנים ובה אמר בין היתר: "אנחנו הבאנו על עצמנו את הלחץ הזה ואנחנו צריכים עכשיו להתמודד עם הלחץ הזה. אם לא היינו מנצחים את מכבי חיפה, היינו עם סיכוי נמוך לסיים בפלייאוף העליון אבל עשינו את זה ועכשיו אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם הציפייה שלנו מעצמנו. יש לנו שלושה משחקים עד הפלייאוף והכל עדיין ברגליים שלנו".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
המטרה: לא לעצור. בן שמעון/לירון מולדובן

במועדון מעריכים שחמודי כנעאן יהיה כשיר לשבת. הקשר יצא במשחק מול מכבי חיפה אחרי שחש התכווצויות בשריר ומאז יום שבת, לא התאמן בצורה מלאה. היום הוא ינסה להגביר קצב והשאיפה היא להכשיר אותו. קרוב לוודאי שבן שמעון ימשיך עם אותו הרכב בבלומפילד אחרי שהיה מרוצה מהרבה שחקנים ובתוכם מיכאל אוחנה שעשה משחק מצוין כשפתח לראשונה בהרכב מאז שחזר לאשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully