וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קברצחליה "הכי מלהיב באירופה". נאפולי "מפריכה את הקלישאות"

הבישול המבריק של הגאורגי ב-0:2 על פרנקפורט עורר התלהבות: "נשאר רק לדמיין אותו במדי ריאל". ספאלטי העביר מסר: "מספיק לחשוב שבאיטליה משחקים הגנתי"

נאפולי ממשיכה להוכיח שבוע אחרי שבוע: ההייפ סביב הקבוצה המלהיבה של אירופה מוצדק, ואמיתי. אמש (שלישי) אחרי הניצחון 0:2 על איינטרכט פרנקפורט בחוץ (אוסימן ודי לורנצו כבשו) שנתן לפרנטנופי מקדמה משמעותית לקראת העפלה ראשונה אי פעם לרבע גמר ליגת האלופות, גם הפרשנים כבר מבינים שצריך להתחיל לקחת את הקבוצה ברצינות.

"הוכחנו שאנחנו ראויים למעמד. אני מאושר, גם אני לא מחייך", אמר המאמן לוצ'יטנו ספאלטי בסיום. אחרי שישה ניצחונות בשבעה משחקים בליגת האלופות העונה, ועם מאזן הכיבושים הטוב במפעל, ספאלטי מרשה לעצמה לשחרר הצהרה לשאר היבשת. "עשינו משחק מצוין, והוכחנו שאין סיבה לזלזל בנו. אמרו שאנחנו משחקים את הכדורגל הכי טוב ביבשת רק בגלל שאנחנו משחקים בליגה האיטלקית, אבל הערב פרנקפורט הייתה זו ששיחקה בסגנון 'איטלקי', ובעיקר התגוננה. המשחק הזה הוכיח שהגיע הזמן שניפטר מהקלישאות על הכדורגל האיטלקי ההגנתי".

שחקני נאפולי ג'ובאני די לורנצו, חביצ'ה קברצחליה, חוגגים. Fantasista, GettyImages
ריאל מחכה? חביצ'ה חוגג עם די לורנצו/GettyImages, Fantasista

ג'ובאני די לורנצו, כובש השער השני של נאפולי שהגיע אחרי מהלך קבוצתי מבריק ובישול נפלא של חביצ'ה קברצחליה הלוהט, סיפר ש"המהלך הזה לא מקרי. אנחנו עובדים עליו באימונים, והיום הוצאנו אותו לפועל בצורה מושלמת". הוא הוסיף: "ידענו שיהיה משחק קשה מול יריבה מאוד פיזית ו'שוחה. ידענו שצריך להיזהר מההתקפות המתפרצות שלהם . היינו קצת מתוחים בתחילת המשחק, אבל בהמשך הבאנו לידי ביטוי את האיכות שלנו, וניצחנו".

מי שעמד במוקד תשומת הלב של הפרשנים היה חביצ'ה קברצחליה, שממשיך להיות הלהיט של היבשת העונה. הגאורגי בן ה-22 אמנם החמיץ פנדל, אבל הציג יכולת נפלאה והיה כאמור חתום על בישול גדול. הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר בליגת האלופות העונה שאחראי ישירות ל-5 שערים ומעלה (בכיבושים או בישולים).

"אני חושב שהוא השחקן הכי מלהיב באירופה עכשיו. אפשר רק לדמיין איך הוא ייראה בריאל מדריד בעונה הבאה", אמר ג'ימי קראגר, והצית את הדמיון של אוהדי הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully