וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל הפכה את קראגר לבדיחה. הנרי הכריז: "סוף עידן בליברפול"

אחרי שהצהיר שהזכייה של ריאל בעונה שעברה הייתה "בעיקר עניין של מזל", אקס ליברפול נראה המום ותקף את ואן דייק: "הייתי צריך לפתוח במקומו". באנגליה קוטלים, בספרד מהללים: "הדרך לאיסטנבול סלולה. אין אף שחקן בעולם שמתקרב לאיכות של מודריץ'"

ברחבי אירופה מגיבים בהלם לקאמבק המזהיר של ריאל מדריד בניצחון 2:5 על ליברפול באנפילד, ומנסים לענות על השאלה: האם זו ריאל שכל כך עוצמתית, או ליברפול ששברירית יותר מאי פעם? למחרת ההצגה הגדולה, הפרשנים מתווכחים.

"לילה קסום של ריאל, עוד משחק שגורם לך להתענג על הקבוצה הזאת, ועל השחקנים האלה...יש להם פשוט אופי מיוחד. הם לעולם לא נשברים, לעולם לא מאבדים את קור הרוח, גם לא בפיגור 2:0 באנפילד", התמוגג שחקן העבר של ריאל, פרדראג מיאטוביץ'. "נגד ריאל הזאת, אתה פשוט לא יכול להירגע. אסור לך להירגע. אתה חייב לשחק משחק מושלם במשך 90 דקות כדי לנצח אותם, כי אם אתה מוריד רגל מהגז, זה מה שקורה לך".

תומאס רונסרו מ"אס" כתב: "הופעה מדהימה של ריאל. לחזור בצורה כזאת מפיגור 2:0 מוקדם באנפילד? כל קבוצה אחרת הייתה מתפרקת, אבל לא ריאל הזאת. את המחצית השנייה של מודריץ' צריך ללמד בבית ספר לכדורגל. תנו לו כבר חוזה חדש. אם לא יאריכו לו חוזה, אלך להפגין בעצמי במשרדים של המועדון. אין אף שחקן בעולם שבכלל מתקרב לאיכויות שלו". לדבריו של רונסרו, "הדרך של ריאל לאיסטנבול נראית סלולה. הם המלכים של אירופה".

מי שהפך לבדיחת רשת הוא ג'יימי קראגר, קפטן ליברפול בעבר ופרשן בכיר בטלוויזיה האנגלית כיום, שאמר לפני המשחק ש"הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות בשנה שעברה נבעה בעיקר ממזל". אחרי המשחק, הוא נאלץ לתת לבלאנקוס כבוד. "אני לא מרגיש טוב, ויודע שצריך לברך את מדריד. מעולם לא ראיתי קבוצה מגיעה לאנפילד ומחסלת את ליברפול בצורה כזאת באירופה. זה מביך, זה מביש", אמר קראגר.

קראגר שהיה נסער למדי בסיום המשחק, ניצל את ההזדמנות גם כדי לעקוץ את וירג'יל ואן דייק. "הוא אמר לפני משהו כמו חודשיים שבתור שחקן, לא הייתי מצליח להשתלב בחוליית ההגנה של ליברפול הנוכחית. ובכן, אחרי הערב, אני חושב שהייתי יכול לפתוח במקומו. זה כנראה היה נראה יותר טוב".

גם תיירי הנרי ביקר את ליברפול ואמר: "ליברפול ספגה יותר מדי מול כל מיני קבוצות. זה קרה להם גם מול ברנטפורד, זה קרה להם מול ריאל. הם מאוד מאוד פגיעים. אליסון עשה טעות, זה נכון, אבל גם קורטואה שגה בצד השני, וזה המחיש את ההבדל בין הקבוצות - אחת הנציחה את הטעות של השוער שלה, השנייה השכיחה אותה. הם מאוד שבירים, ומשהו חייב להשתנות. חלק מהשחקנים צריכים לעזוב, כי זה סוף עידן בליברפול כבר במשך זמן מה. הם לא משחקים טוב, הם סופגים המון, הם לא מנצחים מספיק. משהו פשוט לא עובד. הקבוצה הזאת סיפקה המון רגעים גדולים, אבל לפעמים מגיע הרגע בו צריך להתחיל מחדש".

שחקן העבר סטיב מקמנמן (ששיחק גם בריאל מדריד) סיכם ואמר: "ריאל פשוט קרעה את ליברפול. לספוג חמישייה באנפילד, אחרי שאתה מוביל 0:2... זה פשוט משחק אומלל. חוויה קשה מאוד".

אדם ללאנה הוסיף: "זו כל כך לא דומה לליברפול של העבר, לספוג חמישייה ככה מלמד על מצב הקבוצה הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully