וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול המומה מה"התפרקות": "יהיה כמעט בלתי אפשרי לעלות"

קלופ מתוסכל אחרי "התחלה מושלמת", הואן דייק מודה שיידרש נס כדי לעשות מהפך בגומלין וגם המספרים מראים - המשחק הזה נכנס לספרי ההיסטוריה, ולא באופן חיובי

ליברפול פשוט לא מסוגלת להתמודד עם ריאל מדריד. כמו בגמר ליגת האלופות אשתקד ועוד שלל פעמים אחרות בשנים האחרונות, לא מצאו המרסיסיידרס תשובה לקבוצה הגדולה ביותר בתולדות ליגת האלופות. הפעם גם יתרון 0:2 באנפילד לא הסכים, שכן הבלאנקוס הפכו בדרך ל-2:5 ענק והשיגו מקדמה ענקית לקראת הגומלין של שמינית הגמר בברנבאו.

יורגן קלופ סיכם: "ההתחלה היתה מדהימה, מושלמת, בדיוק כמו שרצינו לשחק, אבל השער הראשון שספגנו היה אחרי לחץ גבוה, השני אחרי טעות מגוחכת. זה לא אמור לקרות, אבל יכול לקרות. 2:2. בשער השלישי אולי היה פאול, אבל בסדר. כבר לא יכולנו לרדוף אחריהם. היינו צריכים לשחק כפי ששיחקנו במחצית הראשונה לכל אורך 95 הדקות, יש לי הרבה מה לקחת מהמשחק הזה. היינו פאסיביים מדי, איבדנו את המומנטום ולא הצלחנו להשיג אותו בחזרה. מצפה לנו אתגר עצום, נלמד מהמשחק הזה הרבה".

"זה קשה מאוד", הודה ג'ורדן הנדרסון. "קשה לסכם אחרי משחק כזה. אנחנו מתוסכלים מהתוצאה, ברוב המחצית הראשונה היינו טובים, אבל ביצענו יותר מדי טעויות וריאל הענישה אותנו בכל פעם מחדש. לא שמרנו מספיק טוב והמשחק חמק לנו. לריאל יש המון איכויות, וכשאתה לא עושה הגנה ב-100 אחוז, היא תעניש אותך. גרמנו לעצמנו יותר מדי בעיות, וקשה לקבל את זה. הגומלין? נשארו עוד כמה משחקי ליגה. כשנגיע לגשר נעבור אותו".

וירג'יל ואן דייק סיכם: "זו תחושה מוזרה. יש הרבה מאוד דברים טובים שאנחנו יכולים לקחת מהמחצית השנייה, אבל המציאות הכואבת היא שהובסנו ושעומדת בפנינו משימה כמעט בלתי אפשרית בגומלין. מצד שני, בכדורגל תמיד קורים ניסים".

שחקן העבר סטיב מקנמנן (ששיחק גם בריאל מדריד) סיכם ואמר: "ריאל פשוט קרעה את ליברפול. לספוג חמישייה באנפילד, אחרי שאתה מוביל 0:2... זה פשוט משחק אומלל. חוויה קשה מאוד".

אדם ללאנה הוסיף: "זו כל כך לא דומה לליברפול של העבר, לספוג חמישייה ככה מלמד על מצב הקבוצה הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully