וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר פארסת ה-VAR: "תינתן תוספת של אביזרים טכניים לסייע לשופטים"

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 20:12

יו"ר ההתאחדות, יו"ר המנהלת ומנכ"ל איגוד השופטים נפגשו מספר ימים לאחר אירועי מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה על מנת לטפל בתשתיות הטכניות במגרשים: "זה יסייע לצוותי השיפוט"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 1:3/ספורט1

מספר ימים לאחר שמערכת ה-VAR לא עבדה בניצחון של מ.ס. אשדוד על מכבי חיפה, נפגשו הבוקר (שלישי) יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון, מנכ"ל המנהלת ניקולס לב, מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, מנכ"ל חברת קונטקט אריק בן שמואל ומיילן טנזר, במטרה לקדם את הטיפול בתשתיות הטכניות באצטדיוני הכדורגל. "בפגישה הוסכם כי תינתן תוספת של אביזרים טכניים נוספים על מנת לסייע לצוותי השיפוט במגרשים", אמרו בהתאחדות.


כזכור, שופטי ה-VAR לא היו יכולים לקבוע האם דיא סבע היה בעמדת נבדל, והשער המפוקפק אושר.

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר: "ההתגייסות המהירה של יו"ר ההתאחדות ויו"ר מנהלת הליגות לקידום מציאת פתרונות לבעיה שהיא ביסודה טכנית, תסייע לצוותי השיפוט במגרש ובמערכת שיפוט המסך בהליך קבלת ההחלטות בכל אחד מאצטדיוני ליגת העל. אנחנו שואפים להעניק את השירות הטוב ביותר והשיפורים האמורים בהחלט יעזרו לנו".

דיא סבא כנראה בעמדת נבדל, אך השער אושר. ספורט1, צילום מסך
דיא סבא כנראה בעמדת נבדל, אך השער אושר/צילום מסך, ספורט1

באיגוד השופטים מסרו לאחר האירוע החריג: "בעקבות עמדת חלק מהמצלמות באצטדיון הי"א באשדוד (בעיקר מצלמות ה-16), לא ניתן לקלוט דרכן את כל תחומי המגרש (אזורי הקרן מוסתרים) והדבר גורם לאי רציפות של מודל קווי הנבדל. נושא צילום כל תחומי המגרש הינו קריטי והכרחי לטובת ביצוע מיטבי של מודל קווי הנבדל. ראשי האיגוד התריעו על כך בפני ראשי המנהלת בעבר והובטח שהנושא יטופל. השבוע יתוחקר העניין מול המנהלת ואנו תקווה שהנושא יטופל. ככל שלא יטופל בשלמות ישקל אי שימוש בואר במגרשים בהם קיימת בעיה לשימוש במערכת".

במ.ס אשדוד הגיבו להודעה של איגוד השופטים ותקפו: "נדהמנו לקרוא את ההודעה המביכה של איגוד השופטים בתגובה לשער של מכבי חיפה שנכבש מעמדת נבדל. מדובר בלא יותר מבדיחה עצובה. המלצתנו למנהלת ולהתאחדות, במקום לשקול אי שימוש במערכת הואר במגרשים מסוימים כפי שאיגוד השופטים מציע, ראוי יהיה לא לעשות שימוש בשופטים ובעוזרי שופטים שהיו היחידים במגרש ומחוצה לו שנזקקו לאמצעים טכנולוגיים, אותם אמצעים שפעלו מצוין העונה במקרים דומים במשחקים נגד הפועל תל אביב ומכבי תל אביב באצטדיון הי"א".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully