וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תחל במכירת הכרטיסים לגמר, שיטרוק: "נצטרך סיוע כלכלי"

אלופת המדינה בכדורעף ותמכור כרטיסים במחיר אחיד של 35 שקלים לגמר גביע האתגר מול אולימפיאקוס. יו"ר המועדון: "המסע האירופי הכניס את האגודה לאתגר כלכלי לא צפוי"

תקציר: מכבי תל אביב מעפילה לגמר גביע האתגר בכדורעף/ספורט1

היום (שלישי) החל משעה 17:30 תחל מכירת הכרטיסים למשחקה ההיסטורי של קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב בגמר הגביע האירופי - גביע האתגר, בו תארח אלופת המדינה את אולימפיאקוס היוונית. הבוקר אישרו התאחדות הכדורעף האירופאית והיוונים את הקדמת המשחק בתל אביב בשלושה ימים, והוא יתקיים ביום ראשון 5.3 בשעה 20:30 בהיכל שלמה בתל אביב. משחק הגומלין בין שתי הקבוצות יתקיים ביוון ביום רביעי 15.3.

מכבי תל אביב כדורעף. רינת ורדי, באדיבות מכבי יעדים תל אביב, אתר רשמי
מתכוננים לגמר הגדול. שחקני מכבי תל אביב בכדורעף/אתר רשמי, רינת ורדי, באדיבות מכבי יעדים תל אביב

ההתעניינות בקרב חובבי הספורט בכלל, אוהדי מכבי תל אביב באשר הם ואוהדי הכדורעף בישראל במשחק זה גדולה ביותר. מידי יום מתקבלים במשרדי מכבי תל אביב מאות טלפונים והודעות של אוהדים המתעניינים ברכישת כרטיסים למשחק. מכבי תל אביב קבעה מחיר אחיד לכל היציעים: 35 ₪ כולל עמלה. בגלל הביקוש הגדול, ממליצה מכבי תל אביב לבצע את רכישת הכרטיסים במהירות המירבית החל ממחר באמצעות אתר לאן.

אירגון משחק הגמר בתל אביב דורש הערכות מיוחדת מבחינתה של מכבי תל אביב, מה שכרוך בעלויות כספיות רבות. יו"ר אגודת מכבי תל אביב דורון שיטרוק פנה למוסדות הספורט בבקשה לסיוע תקציבי מיוחד למשחק שיא זה שכן לדבריו "המסע האירופי החלומי של הקבוצה, ששם לראשונה את ישראל בקדמת הבמה הספורטיבית בכדורעף האירופאי, הכניס את האגודה לאתגר כלכלי בלתי צפוי וללא סיוע ותמיכה של מוסדות הספורט ברגעי האמת יהיה לנו קשה מאד להתמודד עם האתגר הכלכלי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully