וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 מיליון דולר לשנה, והפרשן צ'ארלס בארקלי "מגיע שיכור" לשידור?

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 19:20

אפילו לברון ג'יימס נקרע מצחוק: בארקלי דיבר בצורה מוזרה בשידור, שאקיל אוניל הקניט אותו בשידור חי: "אתה בסדר? מה לעזאזל אתה שותה?"

תקציר ניצחונה של ברשיה 76:84 על וירטוס בולוניה בגמר הגביע האיטלקי/ספורט1

האם צ'ארלס בארקלי היה שיכור במהלך משחק האולסטאר של ה-NBA? שאקיל אוניל לעג לבארקלי, ואמר שהוא נשמע שיכור בזמן שדיבר על הבחירות של לברון ג'יימס במהלך שידור הטלוויזיה ב-TNT לקראת משחק האולסטאר ב-2023.

"אין בחירות רעות היום, כל החבר'ה האלה נהדרים", אמר בארקלי באיטיות, מושך את המילים בצורה חשודה. אוניל הגיב במהרה: "למה זה נשמע כאילו אתה שיכור? אתה בסדר?". בארקלי ענה: "לא גבר, זה המיקרופון שלי", אבל אוניל לא קיבל את ההסבר. "לא, זה לא המיקרופון, זה אתה," אמר אוניל לפני שלעג לניסיון של בארקלי לומר את שמו של מארק קובן. "...מה לעזאזל אתה שותה?".

יש לציין שבארקלי חתם לאחרונה על חוזה שיעניק לו כ-20 מיליון דולר לשנה על עבודתו כפרשן.

בארקלי אגב התעקש שהמיקרופון שלו הוא זה שגרם לדיבור שלו להישמע שונה, והוסיף: "לא, זה המיקרופון שלי, יש לי דיליי". המגיש ארני ג'ונסון אמר: "תמיד תאשימו את הציוד".

אוניל, עם זאת, לא קנה את ההסבר של חברו, כשגם לברון ג'יימס נראה צוחק ומשתעשע מההאשמות. "לא זה אתה, אתה שיכור," הוא אמר בצחוק. "אני רוצה להודות לפטרון (טקילה) שנתנו חסות לצ'אק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully