וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס הפועל ירושלים הצטרף לקבוצת הנכים של פנאתינייקוס

ניקוס פאפאס הפך לשחקן הראשון ביוון שמשתייך במקביל לקבוצה מקצוענית ולקבוצת כדורסל בכיסאות גלגלים. עד היום כבר היה מעורב בפעילות

תקציר: מלאגה - טנריפה 80:83/ספורט1

ניקוס פאפאס, שחקנה לשעבר של הפועל ירושלים, עשה היום (שני) דבר חסר תקדים ביוון ואולי בעולם הכדורסל כולו: גארד פנאתינייקוס הפך לשחקן הראשון שמשתייך הן לקבוצה מקצוענית רגילה, והן לקבוצת כדורסל בכיסאות גלגלים.

פאפאס קיבל כרטיס שחקן וצורף רשמית לסגל קבוצת הנכים של פנאתינייקוס, בכפוף לתקנון הקובע כי בכל קבוצה כזו ניתן לרשום שני שחקנים שאינם בעלי מוגבלויות. היווני רצה להשלים את התהליך כבר לפני שנתיים, אך מגיפת הקורונה עיכבה זאת, כאשר בתקופה זו הוא המשיך להיות פעיל במחלקה הזו של המועדון.

"אני מרגיש חלק מהקבוצה הזו מאז שהיא הוקמה, ומעורב בפעילותה בכל מקרה. פנאתינייקוס הוא מועדון שמחויב להוביל בתחום הספורט, בלי קשר למוגבלויות, מגדר, גיל וכו'", אמר פאפאס לאתר "pao1908".

ניקוס פאפאס פנאתינייקוס מאוכזב. GettyImages
ניקוס פאפאס פנאתינייקוס מאוכזב/GettyImages

הקריירה של הגארד בן ה-32 נפגעה בצורה משמעותית מפציעות, ובספטמבר 2020 הוא רשם קדנציה שנמשכה הופעה אחת בלבד בהפועל ירושלים, שהחתימה אותו כמחליף לג'ייקובן בראון הפצוע לקראת טורניר הפיינל 8 הדחוי בליגת האלופות של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully