וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופיאט מתחיל את המסע לפריז 2024: "מקווה שהכל יעבוד כמתוכנן"

האלוף האולימפי ואלוף אירופה יוצא לתחרויות הבינלאומיות הראשונות לשנת 2023, בתקווה לעשות צעד גם לעבר הבטחת אליפות העולם השנה באנטוורפן. חברו במכבי תל אביב, אלכס מיאקינין, יתחרה גם כן בקוטבוס ובדוחא

המתעמל ארטיום דולגופיאט לאחר הזכייה באליפות אירופה/דוברות איגוד ההתעמלות

ארטיום דולגופיאט, האלוף בהתעמלות מכשירים באולימפיאדת טוקיו ואלוף אירופה בשנה שעברה, יוצא ביחד עם חברו ממכבי תל אביב, אלכס מיאקינין, לשתי תחרויות במסגרת סבב גביע העולם ובכך יחלו השניים את עונת התחרויות הבינלאומית לשנת 2023. יחד איתם ייצאו גם אנדרי מדבדב (מכבי צפון) וסרגיי וייסבורג, מאמן נבחרת ישראל.

התחרות הראשונה שלהם תיפתח ביום חמישי בקוטבוס, גרמניה, בה מיאקינין זכה אשתקד במדליית הארד. התחרות השנייה בה ישתתפו המתעמלים תתקיים בדוחא ותצא לדרכה ב-1.3, ובה דולגופיאט זכה במדליית הזהב בשנה שעברה ומיאקינין קטף את המקום הראשון בתרגיל המתח.

ארטיום דולגופיאט. מכבי תל אביב, אתר רשמי
המסע לפריז 2024 יוצא לדרך. דולגופיאט/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מדובר בתחרויות חשובות עבור השניים, כי דרכן יהיה ניתן לעשות צעד משמעותי לעבר הבטחת הכרטיס לאליפות העולם שהשנה תיערך באנטוורפן הבלגית בחודש אוקטובר.

ערב יציאתו לתחרות הבינלאומית הראשונה לשנת 2023, אמר דולגופיאט: "זוהי שנה מאתגרת מאד עבורי. בחודשים האחרונים אני עובד קשה על תרגילים חדשים ברמות קושי וביצוע גבוהים. זהו למעשה ניסוי כלים ראשון שלי ונעשה את כל ההתאמות ליצירת תרגיל איכותי. אני מתחיל בכך את המסע שלי למשחקים האולימפיים פריז 2024 ומקווה שהכל יעבוד כמתוכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully