וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאדים אלן מעוניין לעזוב את הפועל חיפה

20.2.2023 / 12:11

הגארד בן ה-30, ששהה בארה"ב לפני חצי גמר הגביע, עדכן לאחרונה את אנשי הקבוצה על רצונו לעבור למקום אחר באירופה, ואף שוקל לפרוש מסיבות אישיות. במועדון טוענים: לא נשחרר אותו

תקציר: מלאגה - טנריפה 80:83/ספורט1

גארד הפועל חיפה, קאדים אלן, צפוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים. השחקן עדכן את אנשי המועדון על כוונתו להיפרד, וזאת לאחר שבתקופה האחרונה סיפר כי הוא מעוניין לעזוב לקבוצה אחרת באירופה ואף שוקל לפרוש מכדורסל מסיבות אישיות.

אלן, שעבורו זו העונה השנייה בהפועל חיפה, העמיד את המערכת במצב של אי נוחות לאחרונה, כאשר המריא לארצות הברית מאותם מניעים אישיים, זמן קצר לפני משחק חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים. האמריקאי בן ה-30 חזר באיחור של יומיים, אך לבסוף הגיע ושיחק.

נכון לכתיבת שורות אלה, בהפועל חיפה טוענים כי לא קיבלו הצעה על השחקן וטוענים כי על אף השמועות שהגיעו גם אליהם, הם לא מתכוונים לשחררו.

קאדים אלן שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
בדרך החוצה מהפועל חיפה. קאדים אלן/מאור אלקסלסי

מצבה של הפועל חיפה בטבלה לא פשוט: עד כה היא צברה שישה ניצחונות ליגה בלבד, המרחק שלה מהמקום ברבע גמר הפלייאוף עומד על שני משחקים נכון לעכשיו, וההפסד הביתי להפועל גליל עליון אמש (ראשון) הותיר את אלעד חסין ושחקניו ללא סיכוי ריאלי להיכנס לבית העליון בתום הסיבוב השני בליגה.

ב-16 משחקי ליגה העונה, אלן העמיד ממוצעים נאים של 15.7 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים ב-31.6 דקות למשחק. במסגרת היורופקאפ רשם 11.5, 3.6, ו-3.1 בהתאמה, ב-29 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully