וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצעה מהנבחרת, פאבלו לאסו רומז: "רוצה לאמן מחוץ לספרד"

ייענה בחיוב להצעת האיגוד? המועמד לאימון נבחרת ישראל בריאיון: "לא ממהר לחזור לקווים. פחות מעניין אותי לאמן בליגה הספרדית"

הביצועים של בן שרף בטורניר הדור הבא ביורוליג/מתוך יוטיוב

האם פאבלו לאסו ייענה בחיוב להצעה להתמנות למאמן נבחרת ישראל? אחרי הפגישה עם ראשי איגוד הכדורסל במהלכה קיבל הצעה רשמית, המאמן הספרדי רומז על עתידו בריאיון בספרד.

לאסו שסבל בעונה שעברה מבעיות בריאותיות ואולץ לעזוב את ריאל מדריד בקיץ, אמר ל"מארקה": "אני לא ממהר לחזור לקווים, אבל אם אקבל את ההצעה הנכונה, אקפוץ עליה". לאסו אישר שההעדפה שלו בשלב זה של הקריירה, היא לאמן מחוץ לספרד - דבר שעדיין לא עשה במהלך הקריירה.

"צ'אבי פסקואל כל הזמן אומר לי שאני חייב לצאת מספרד. זה מה שאני מחפש עכשיו. לאמן קבוצות בליגה הספרדית פחות מעניין אותי בשלב הזה", אמר לאסו.

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. דני מרון
מתלבט. לאסו/דני מרון

לאסו כאמור נפגש עם בכירי האיגוד, היו"ר עמירם הלוי והמנהל המקצועי פיני גרשון, אבל לא נתן את תשובתו וביקש לחשוב על ההצעה. ההערכות הן שהוא ישיב בשבועות הקרובים. באיגוד עושים מאמצים על מנת לגייס מאמן בכיר לנבחרת אחרי שגיא גודס סיים את דרכו על הקווים בחודש נובמבר האחרון.

המשימה הבאה של נבחרת ישראל היא מוקדמות הטורניר הקדם-אולימפי, שייערכו בקיץ 2023, לאחר שמוקדמות אליפות העולם יסתיימו בחלון פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully