וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה הכין את שחקניו לכל מערך. אליאס ושאפי אמורים לפתוח

20.2.2023 / 11:30

הפועל באר שבע מתכוננת לאפשרות שמכבי תל אביב תחזור לשלושה בלמים במשחק בבלומפילד. אליאס צפוי לפתוח לצד גורדנה ושמיר, סוליימאנוב עשוי לפתוח בהתקפה יחד עם פאון ואנסה. ויטור יערוך מבחן כשירות, בקבוצה מעריכים שישחק. דדיה יועדף על יחזקאל?

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע שנמצאת מאמש בבית מלון ברמת גן לקראת המשחק הערב (שני, 20:30) נגד מכבי תל אביב בבלומפילד, נערכה לשני המערכים שתירגל אייטור קראנקה בימים האחרונים. גם במועדון של אלונה ברקת מודעים לכך שקראנקה עשוי לחזור ולשחק במערך שלושת הבלמים שהנחיל ולאדן איביץ' בתחילת העונה והמאמן אליניב ברדה הכין את השחקנים שלו לכל תרחיש.

במועדון מעודדים הבוקר ממצבו המשתפר של מיגל ויטור שיצא עם הקבוצה אתמול לבית המלון אחרי כמעט שבוע בו מיעט להתאמן. הערב בחימום שלפני המשחק יערוך ויטור מבחן כשירות ואם לא יסיים אותו כהלכה, צפוי מריאנו באריירו לפתוח כבלם לצד איאד אבו עביד. ההערכה היא שויטור לא יחמיץ את המשחק שניצחון בו יקרב את הפועל באר שבע לכדי נקודה ממכבי חיפה.

חזרתו של שגיב יחזקאל לכשירות מלאה ולאימונים רצופים, עוררה התלבטות אצל ברדה האם להחזיר אותו להרכב אבל גם אור דדיה שיחק טוב בתפקיד המגן הימני במשחקים האחרונים ויתכן שהמאמן ימשיך לתת לו קרדיט.

מיגל ויטור הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא יוותר בקלות על המשחק. ויטור/ברני ארדוב

בקישור אמור שי אליאס לחזור להרכב, אחרי שנח מעט במשחק האחרון ושיחק רק כמחליף והוא צפוי לשחק לצד רועי גורדנה ועדן שמיר. בהתקפה יש למאמן כמה אופציות אבל נראה שהוא יחזיר את שאפי סוליימאנוב להרכב הפותח אחרי תקופה ארוכה ויעלה גם את אדריאן פאון ויוג'ין אנסה.

מי שלא יכללו בסגל הם פטריק קלימלה ורמזי ספורי הפצועים. 3,000 אוהדי הפועל באר שבע ילוו את הקבוצה לבלומפילד ויקוו לעוד משחק חוץ איכותי של הקבוצה. להפועל באר שבע 91 אחוזי הצלחה במשחקי חוץ ואפילו כשהפסידה למכבי חיפה, נראתה יותר טוב מהאלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully