וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אידיוט": עלה לשק קמח ונישק את יריבו במטרה לעצור מתפרצת

כזה דבר עוד לא ראיתם, בוודאי לא באנגליה: סנדרלנד ניסתה לשמור על יתרונה המינימלי, לוק אוניין לקח את זה הכי רחוק שאפשר. צפו באירוע ששבר את הרשת

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:3 על לסטר סיטי/ספורט1

סנדרלנד איבדה בשבת נקודות יקרות כשספגה עמוק בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 ביתי נגד בריסטול סיטי, אבל אי אפשר לומר שהיא לא עשתה הכל כדי לא לספוג את השוויון - גם אם זה לא הצליח לה. עובדה, כרטיס צהוב כמו שקיבל לוק אוניין בטוח לא ראיתם בעבר.

מקורי ומצחיק עד דמעות: צפו בעבירה היצירתית של שחקן סנדרלנד

בדקה ה-82, כשסנדרלנד עוד הוליכה 0:1 והייתה במקום הרביעי בצ'מפיונשיפ, אלכס סקוט דהר קדימה ולא ציפה ששחקן סנדרלנד, לוק אוניין, פשוט יעלה על גבו ל"שק קמח" (או "אבו יו יו", תלוי היכן גדלתם). תוך כדי שהוא על גבו, גם נישק אוניין את סקוט כדי להקליל את האירוע ולסיים אותו בחיוך גדול עוד יותר.

הקשר בן ה-28 ספג כרטיס צהוב, כמובן, אבל בנוסף לעצירת המתפרצת הצליח להפוך ויראלי ולהעלות חיוך על פניהם של רבים. לצערו, זה לא עזר לסנדרלנד שספגה אחרי 11 דקות. "טוב, אז כולנו מסכימים שאני אידיוט", צייץ אוניין והחליט לנצל את רגעי תהילתו כדי לבקש מעוקביו שיערכו את הסרטון בצורה מצחיקה בתמורה לפרס שיקבל המנצח. גם שדרי המשחק באנגליה התפקעו מצחוק תוך כדי האירוע והצהירו "דבר כזה לא ראינו אף פעם. כולם מריעים באצטדיון והוא צוחק תוך כדי שהוא מקבל כרטיס צהוב".

  • עוד באותו נושא:
  • סנדרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully