וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א לא ילחצו על בראון לשוב: "יש דברים גדולים מכדורסל"

20.2.2023 / 10:07

הכוכב האמריקאי של האדומים המריא לביתו בשל בעיה אישית ובמועדון מקווים כי לא יתעכב יותר מדי בחזרתו, אך לא ידחקו בו לחזור ארצה. בר טימור המשיך ללהוט בבאר שבע: "הראינו הרבה אופי ונחישות"

סיכום: הפועל תל אביב - גראן קנאריה 70:92/ספורט 1

זה היה קשה, אפילו קשה מאוד, אבל הפועל תל אביב נשארה אתמול (ראשון) צמודה למכבי תל אביב בצמרת הטבלה בזכות ניצחון דרמטי 79:80 על הפועל באר שבע בהארכה. האדומים יוצאים כעת לפגרת הנבחרת, וישובו ממנה למשחק גדול נגד הפועל ירושלים בבית.

הפועל תל אביב שיחקה אתמול ללא ג'ייקובן בראון שהמריא לארצות הברית ועם תרומה מינימלית של צ'ינאנו אונאקו שקלע נקודה אחת בלבד ב-16 דקות והיה נראה רע, אבל קיבלה משחק מצוין מבר טימור עם 16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ג'ורדן מקריי עם 19 נקודות, תומר גינת עם 14 נקודות ואקסבייר מנפורד עם 13 נקודות. למרות השעה המוקדמת של המשחק, הגיעו כ-500 אוהדים אדומים לתמוך בקבוצה בבאר שבע.

"שמח מאוד שניצחנו משחק בשעה כזו ובעיתוי לא קל לפני פגרה בה אנחנו מתפזרים, מי לנבחרת ומי לחופשת מולדת, בנוסף להיעדרות של ג'ייקובן בדקה ה-90. שמח שניצחנו, גם אם זה בדרך הקשה ולא הכי יפה לעין כי גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח", אמר דני פרנקו אחרי המשחק לפני שגם הוא המריא לחופשה, "אנחנו במאזן של 3:14 בליגה ועמדת זינוק טובה לקראת בשלבים המכריעים של העונה בשתי המסגרות".

בר טימור, הפועל תל אביב. דני מרון
בכושר נהדר. בר טימור/דני מרון

בר טימור שנמצא בכושר נהדר הוסיף: "לא ערב התקפי גדול שלנו, אבל אני שמח שידענו בסוף למצוא את הדרך לנצח במגרש חוץ קשה ולשמור על המקום בצמרת הטבלה. כקבוצה הראינו הרבה אופי ונחישות גם בדקות הפחות טובות ואני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לקהל שליווה אותנו לדרום".

בהפועל התקשו להעריך אתמול מתי ישוב ג'ייקובן בראון לישראל לאחר שהמריא ביום שישי לביתו בעקבות בעיה אישית שנוצרה לו. בקבוצה נמצאים בקשר רציף עם בראון, מקווים כי ישוב בזמן לקראת המשחק הבא, אך לא ילחצו עליו לשוב אם ייבקש להישאר. "יש דברים גדולים יותר מכדורסל", אמרו במועדון הבוקר, "כל עוד הוא יצטרך להיות בבית שלו, הוא יהיה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully