וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק מאלון חשף את האמת המרה על האולסטאר: "המשחק הגרוע אי פעם"

מאמן דנבר הודה שמשחק הכוכבים הפך לחסר משמעות: "לא בטוח שאפשר לתקן את זה". יוקיץ' נבחר לפני אחרון ב"כוחות", וגרם ל"תקרית": "לא נועדתי למשחק הזה, גם אני לא הייתי בוחר בעצמי"

עשרת הדאנקים הכי יפים של מאק מקלאנג בתיכונים/מתוך יוטיוב

סופ"ש האולסטאר מאחורינו. משחק הכוכבים המסורתי התקיים הלילה (בין ראשון לשני) ביוטה, והסתיים בניצחון 175:184 של הקבוצה של יאניס אנטטוקומפו על הקבוצה של לברון ג'יימס. ג'יימס ערך את הופעתו ה-19 באולסטאר והשווה את שיא כל הזמנים, אבל מי שגנב את ההצגה היה ג'ייסון טייטום, שצלף 55 נקודות וניפץ את שיא הנקודות במשחק, שהיה שייך לאנתוני דייויס מאז שקלע 52 באולסטאר 2017.

טייטום זכה בפרס ה-MVP של המשחק, על שמו של המנטור והשחקן הנערץ עליו, קובי בריאנט. לטייטום ובריאנט היו יחסים קרובים, והפרס שכוכב בוסטון קיבל הלילה היה בעל משמעות סמלית עבורו. "מבחינתי, זה דבר אדיר", אמר טייטום בסיום. "כולם יודעים מה הייתה המשמעות של קובי לקריירה ולחיים שלי. הוא השחקן האהוב עליי, והמודל לחיקוי שלי. כבוד עצום לקחת את התואר על שמו הביתה".

ג'ייסון טייטום, אולסטאר 2023. רויטרס
משמעות סמלית. טייטום/רויטרס

אבל עם כל הכבוד לטייטום ולהצגה שסיפק, משחק הכוכבים שוב היה בעיקר קרקס, והשחקנים שוב השקיעו מעט מאמצים בהגנה בניסיון לספק לקהל שואו מעט מאולץ. מייק מאלון, מאמן דנבר שנבחר לאמן את הקבוצה של לברון, הודה בסיום שהיה לו מעט מאוד עניין במשחק עצמו.

"זה כבוד להיות כאן, כבוד להיות חלק מסוף שבוע עם שחקנים נהדרים, אבל זה משחק הכדורסל הכי גרוע שהתקיים אי פעם", הצהיר". בשנים האחרונות ה-NBA עושה מאמצים גדולים כדי להחזיר את היוקרה למשחק האולסטאר, כולל שינוי פורמטים וחוקים, אבל המשחק שפעם היה אחד מרגעי השיא של העונה, לא זוכה לפופולריות גדולה מדי. "האם יש דרך לתקן את המצב הזה לגבי האולסטאר? אני לא בטוח", אומר מאלון. "ג'ואל אמביד וקיירי אירווינג התחרו, הם שיחקו חזק יותר ושמרו קצת, אף אחד לא נפצע והקהל נהנה מהשואו, אבל אני לא אשקר - היה לי קשה להיות חלק מהמשחק הזה".

עוד בוואלה!

טייטום קבע שיא עם 55 נקודות, קבוצת יאניס ניצחה באולסטאר

לכתבה המלאה
מאמן דנבר נאגטס מייק מאלון עם ניקולה יוקיץ'. Grace Bradley, GettyImages
למי באמת אכפת? מייק מאלון וניקולה יוקיץ', הלילה/GettyImages, Grace Bradley

החלק המעניין יותר של הערב היה הדראפט שנערך שעה קלה לפני המשחק, בו הקפטנים לברון ג'יימס ויאניס אנטטוקומפו הרכיבו את הקבוצות שלהם. הפתעה מסוימת נרשמה כשניקולה יוקיץ', MVP השנתיים האחרונות והמועמד המוביל לתואר גם העונה, נבחר במקום השביעי והלפני אחרון מבין שחקני החמישייה.

האם זה מגלה משהו שלא ידענו על מה הכוכבים בליגה חושבים על הסנטר הסרבי? הוא משוכנע שלא. "לא הופתעתי, כי למען האמת, גם אני לא הייתי בוחר את עצמי. פשוט לא נועדתי למשחקים מהסוג הזה", אמר יוקיץ' בחיוך.

בזמן הדראפט, כשהגיע תורו של לברון ג'יימס לחשוף את הבחירה השביעית שלו, יוקיץ' קם עצמאית וצעד לכיוונו, כשהוא מודיע חגיגית שיצטרף לקבוצה שלו, למרות שלברון עוד לא הודיע שיבחר בו לפני לאורי מרקאנן מיוטה. בסיום יוקיץ' סיפר שהוא מתחרט על כך, והסביר שהיה משוכנע שהוא הבחירה האחרונה, ולא שם לב שמרקאנן שישב לצידו, עדיין זמין. "הרגשתי רע לגבי זה", אמר יוקיץ', ומרקאנן סיפר שהסנטר הסרבי התנצל בפניו וש"ליבנו את העניינים" אחרי המשחק.

סדר הבחירות המלא

חמישיות:

1. ג'ואל אמביד (קבוצת לברון)
2. ג'ייסון טייטום (קבוצת יאניס)
3. קיירי אירווינג (קבוצת לברון)
4. ג'ה מוראנט (קבוצת יאניס)
5. לוקה דונצ'יץ' (קבוצת לברון)
6. דונובן מיטשל (קבוצת יאניס)
7. ניקולה יוקיץ' (קבוצת לברון)
8. לאורי מרקאנן (קבוצת יאניס)

מחליפים:

1. דמיאן לילארד (קבוצת יאניס)
2. אנתוני אדוארדס (קבוצת לברון)
3. ג'רו הולידיי (קבוצת יאניס)
4. ג'יילן בראון (קבוצת לברון)
5. שיי גילג'ס אלכסנדר (קבוצת יאניס)
6. פול ג'ורג' (קבוצת לברון)
7. דמאר דרוזן (קבוצת יאניס)
8. טייריס הליברטון (קבוצת לברון)
9. פסקל סיאקם (קבוצת יאניס)
10. ג'וליוס רנדל (קבוצת לברון)
11. באם אדבאיו (קבוצת יאניס)
12. דיארון פוקס (קבוצת לברון)
13. דומנטאס סאבוניס (קבוצת יאניס)
14. ג'רן ג'קסון ג'וניור (קבוצת לברון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully