וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש עדיין בדיכאון של גמר הגביע: "ימים לא כיפיים, לא עמדנו במטרה שלנו"

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 8:09

מאמן מכבי תל אביב לא חגג יותר מדי את הניצחון בהרצליה: "היה לנו אתגר מנטאלי, עברנו אכזבה גדולה. לוקח זמן להתאושש". אורן אהרוני: "קשה לנו בלי באב"

תקציר: מלאגה - טנריפה 80:83/ספורט1

שלושה ימים אחרי ההפסד הצורב בגמר הגביע וללא מספר שחקנים בכירים, מכבי תל אביב הוציאה את כל העצבים שלה על בני הרצליה עם 76:99 מוחץ באולם היובל. עודד קטש נתן מנוחה ללורנזו בראון, דארן היליארד וג'וש ניבו ובפתיחת המשחק רומן סורקין נפצע בפניו ונגרע מהרוטציה. אלא שזה לא ממש הזיז לצהובים, שהציגו הגנת ברזל ונהנו מיכולת טובה בונזי קולסון, ג'ון דיברתולומאו וג'ייק כהן ושייטו לניצחון קליל הרבה יותר מהצפוי באולם שבו הם הפסידו בו בביקורים הקודמים.

עודד קטש אמר לאחר המשחק: "אחרי יום חמישי האתגר היה כפול. מעבר לאתגר המקצועי, לשחק נגד קבוצה טובה משחק חוץ זה לא קל. היה גם אתגר מנטאלי, עברנו אכזבה גדולה. השחקנים והצוות שלי הגיבו טוב לעניין הזה. זה בהחלט היה מאתגר מאוד. מאמצע הרבע השני עשינו קצת התאמות והתקפנו הרבה יותר טוב את האזורית שלהם, מנענו מהם את משחק הריצה".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"ימים לא קלים". עודד קטש/קובי אליהו

על ההפסד בגמר הגביע: "האכזבה מאוד גדולה, אלו לא ימים כיפיים כשאתה לא עומד במטרה. התאכזבנו, זו לא בושה להפסיד. כמה שזה יכול להיות כואב וקשה, זה לא נעים ולוקח זמן להתאושש. עם כל הקושי להמשיך הלאה, יש לנו עוד משימות. זה האתגר האמיתי, זה אתגר יום יומי".

אורן אהרוני המאמן המפסיד הודה: "שיחקנו רע התקפית וגם הגנתית, נגד קבוצה איכותית כמו מכבי תל אביב שיודעת להעניש אותך על משחק רע ואחוזים רעים מבחוץ. הם ידעו להעניש אותנו. ניצחו בצדק, לא הצלחנו בשום שלב של המשחק לייצר משהו טוב במשחק הזה, עם אחוזי קליעה רעים מאוד".

על חסרונו של כריס באב: "עשינו שני ניצחונות גדולים בלי באב, הוא העוגן המרכזי של הקבוצה הזאת והסקורר המרכזי. מאוד קשה לנו בלעדיו. הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי, זה ייקח לו בין שבועיים לשלושה שבועות. יש לנו צוות רפואי ומאמן כושר מדהים שעושים ימים כלילות כדי להכשיר אותו. בלעדיו קשה לנו, צריך להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully