וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "זו לא תוצאה רעה", לוי: "בית"ר הגנה עם 10 שחקנים"

מאמן הירושלמים אחרי ה-0:0: "השארנו אותם מאחורינו בטבלה, אי אפשר לצפות שבכל משחק נבקיע". מאמן הפועל חיפה: "הפלייאוף העליון בהישג יד"

תקציר ה-0:0 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים/ספורט1

הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0 מאכזב ביניהן במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. שתי הקבוצות קיוו להשיג ניצחון שיקרב אותם להבטחת הפלייאוף העליון, אך השיגו נקודה שספק אם מספקת אותן. הפועל חיפה היא הקבוצה שבמשחקיה נכבשו הכי מעט שערים (42) ואילו בית"ר היתה עם הכי הרבה שערים (76) במשחקיה. אלא שרוני לוי ניצח את אבוקסיס בקטע הזה, כאשר הפועל חיפה היתה קרובה יותר לנצח אך שני שערים שלה נפסלו בגלל נבדל ובשל נגיעת יד של לירן סרדל.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
ההתקפה הקטלנית שלו נעצרה מול ההגנה של הפועל חיפה. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

בסיום אמר מאמן בית"ר, יוסי אבוקסיס: "רצינו לנצח, אבל כשראיתי שאנחנו לא כל כך מסתדרים אמרנו לעצמנו שגם תיקו זו לא תוצאה רעה כי אנחנו משאירים את הפועל חיפה מאחורינו. שיחקנו כדי לנצח ואמנם לא היינו כל כך טובים, אבל כן הגענו למצבים טובים. הפועל חיפה קבוצה טובה שאולי גם שלטה יותר בכדור, אבל אני חושב שהמצבים הטובים היו שלנו. בסך הכל זה תיקו משקף. דברים עבדו לנו היום קצת פחות, ואם היינו קצת יותר חכמים אז היינו מנצלים את השטחים שהיו לנו בסוף. אי אפשר לצפות שבכל משחק החלק ההתקפי שלנו יכבוש ויבשל, היום דברים עבדו קצת פחות, אבל כולם רצו ועבדו".

מה בית"ר צריכה לעשות כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון: "אנחנו צריכים להשיג נקודות. לפנינו שלושה משחקים ונצטרך לקחת נקודות, אין משהו אחר. אם היינו מתחילים את העונה עם הסגל הזה אז אולי היו לנו יותר נקודות, אבל זה לא משהו שאפשר לומר".

הקשר תמיר עדי הודה: "אני חושב שתיקו זו תוצאה משקפת. מאוד רצינו לנצח ובאנו בגישה טובה, אבל ידענו שיהיה משחק קשה ואני חושב שהתוצאה משקפת. אני לא חושב שמשהו נעצר אצלנו, כי כן הגענו למצבים. לפעמים תיקו זו לא תוצאה רעה. אנחנו יודעים שכל משחק הוא כמו גמר ויש לנו עוד שלושה משחקים כדי לעשות את מה שמצופה מאיתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
"בית"ר מתגוננת עם עשרה שחקנים". רוני לוי/מאור אלקסלסי

מנגד אמר רוני לוי: "היה משחק טוב שלנו, היינו יותר טובים מהיריבה והגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק, גם פסלו לנו שני שערים אז זה מאכזב מאוד. בית"ר ירושלים קבוצה חזקה שמתגוננת כמעט כל המשחק עם עשרה שחקנים וקשה להגיע מולה להזדמנויות. הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת וגם קבלת ההחלטות הייתה פחות טובה. כמו שאומרים, ההבדל בין הצלחה לכישלון הוא כחוט השערה".

המאבק על הפלייאוף העליון: "אני מרוצה מהמשחק שלנו הערב, כי שיחקנו מצוין מבחינה טקטית וקבוצתית. אני הולך עם השחקנים שלי בביטחון לכל מגרש ונעשה את הכל כדי לנצח במחזור הבא את הפועל ירושלים. הפלייאוף העליון בהחלט בהישג יד".

לדבריו הוסיף הקשר אליאל פרץ ששער שלו נפסל עקב נבדל: "מהדקה הראשונה שלטנו והנענו את הכדור, אני חושב שלא ניצחנו כי אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים ולא מגיעים עם יותר שחקנים מול השער. אנחנו טובים עד השליש והאחרון ובחלק הזה נצטרך להשתפר, אבל אני מאוד שמח על משחק טוב שעשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully