וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושב על הדשא, מקפיץ ומבשל: צפו באסיסט הנדיר של היהלום היווני

יאניס קונסטנטליאס, הכישרון המבטיח של פאוק סלוניקי, סיפק בישול שבאמת לא רואים כל יום במשחק הצמרת מול א.א.ק אתונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.2/ספורט1

יאניס קונסטנטליאס הוא הכישרון הכי גדול בכדורגל היווני נכון לעכשיו, והערב (ראשון) הוא הוסיף עוד כמה מיליונים לתג המחיר שלו עם בישול שלא רואים כל יום. למעשה, קשה להאמין שראינו אי פעם.

במשחק הצמרת בליגה היוונית, בו ניצחה פאוק סלוניקי 0:2 את א.א.ק אתונה, הפליימייקר בן ה-19 של פאוק היה חתום על רגע קסם בדקה ה-14 שהוביל לשער הראשון. קונסטנטליאס ניסה להכניס כדור עומק, נבלם בהגנה והחליק, אבל הכדור חזר אליו. כשהוא על הדשא, הקשר הקפיץ פעם אחת על הרגל, הקפיץ שוב על החזה ואז מסר שמאלה לחאלד נאריי שבעט פנימה. נחזור שוב, זה קרה כשהוא יושב על הדשא.

צפו בבישול הקסום

קונסטנטליאס חזר לפאוק אחרי חצי עונת השאלה באופן הבלגית והפך לשחקן הרכב. הוא כיכב בחודש שעבר עם שער ובישול בניצחון החוץ 0:3 על המוליכה פנאתינייקוס ועורר עניין בקרב קבוצות בכירות באירופה, כשבין היתר נטען כי מילאן מוכנה לשלם עבורו 10 מיליון יורו כדי לצרפו בקיץ. סביליה וארסנל זוכרו אף הן, ואחרי הסיכום שלה עם אוסקר גלוך, דווח ביוון כי זלצבורג במגעים גם עם קונסטנטליאס.

א.א.ק הגיעה למשחק מהמקום השני ואחרי תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כשהיא מסתמכת על ליוואי גרסיה, אקס בית"ר ירושלים שמוביל את הליגה עם 11 שערים. פאוק הרביעית צימקה את הפער ממנה לשלוש נקודות בעזרת הניצחון ורחוקה כעת שבע מפנאתינייקוס שניצבת בפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully