וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשיה זכתה בגביע היסטורי באיטליה, אולימפיאקוס חגגה ביוון

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 23:14

אמדאו דלה ואלה (26) הוליך את הקבוצה הקטנה ל-76:84 מפתיע על וירטוס בולוניה העשירה בגמר הגביע. יוון: האדומים דרסו את פריסטרי של ספאנוליס וזכו בגביע 11 בתולדותיהם. ספרד: מלאגה גברה על טנריפה בגמר

תקציר ניצחונה של ברשיה 76:84 על וירטוס בולוניה בגמר הגביע האיטלקי/ספורט1
אמדאו דלה ואלה שחקן ברשיה. Roberto Finizio, GettyImages
הצגה גדולה על חשבון בולוניה. דלה ואלה/GettyImages, Roberto Finizio

בישראל העניקו ביום חמישי גביע להפועל ירושלים והערב (ראשון) נערכו גמרי הגביע ברחבי אירופה כשביוון, כצפוי, זכתה אולימפיאקוס בגביע 11 בתולדותיה עם 57:85 מוחץ בגמר על פריסטרי. אחרי שהביסה את פנאתינייקוס היריבה המושבעת בחצי הגמר, הקבוצה הנהדרת מפיראוס הציגה הגנה רצחנית שעצרה את יריבתה על 21 נקודות בלבד במחצית ושייטה לניצחון קליל. סאשה וזנקוב כיכב כרגיל עם 29 נקודות, כמו גם אלק פטרס. מוסטפה פאל הוסיף 13 למנצחים. דימיטריס מוראיטיס קלע 16 לקבוצה של.. ואסיליס ספאנוליס.

שחקן אולימפיאקוס סאשה וזנקוב. רויטרס
הצטיין. כרגיל, וזנקוב/רויטרס

באיטליה נפלה הפתעה גדולה כשברשיה זכתה בגביע ראשון בתולדותיה אחרי 76:84 על וירטוס בולוניה הפייבוריטית. אמדו דלה ואלה ניצח על ההצגה עם 26 נקודות ו-6 אסיסטים. ג'ון פטרוסלי הוסיף 13 למנצחים. וירטוס בולוניה, שפספסה הזדמנות לזכות בגביע ראשון אחרי 21 שנה, קיבלה 24 נקודות ממרקו בלינלי. ג'ורדן מיקי הוסיף 10 ו-8 ריבאונדים, אבל זה לא הספיק.

צפו בניצחון של מלאגה על טנריפה

תקציר: מלאגה - טנריפה 80:83/ספורט1

גם בספרד חילקו גביע ושם, תתפלאו, זו לא היתה ריאל מדריד או ברצלונה. הסיבה היא שמלאגה, שהדיחה את שתיהן בדרך לגמר, ניצחה בו את טנריפה החזקה 80:83 וזכתה בתואר הנכסף עם שלושה ניצחונות מול שלוש הקבוצות הכי חזקות בספרד. טייסון קרטר (17) וטיילר קאלינובסקי (14 ו-9 ריבאונדים) הוליכו את המנצחים. טנריפה קיבלה עוד הצגה ממרסליניו הוארטס הוותיק והנפלא שתרם 21 נקודות ו-10 אסיסטים. גיורגי שרמנדיני מיודעינו הוסיף 20, אבל גם 16 של חיימה פרננדס לא הספיקו הפעם לטנריפה מול מלאגה המגוונת והעמוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully