וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי שוקרני: "אכזבנו בחלק גדול של העונה, אבל אפשר לעשות פלייאוף"

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 19:41

שחקן בני סכנין דיבר עם 103FM אחרי הניצחון על חדרה: "כל הקבוצה חזרה לעצמה. יש לנו סגל מאוד איכותי והמאבק לא נגמר"

תקציר ניצחונה של בני סכנין 1:3 על הפועל חדרה/ספורט1

בני סכנין ניצחה אמש (שבת) 1:3 את הפועל חדרה ושמרה על סיכוי מבחינתה להיכנס לפלייאוף העליון. רועי שוקרני, אחד המצטיינים במשחק, התראיין ל-103FM וסיפר על תחושותיו מהמשחק ובכלל מהקבוצה שלו.

"היה לנו משחק ממש טוב, כל הקבוצה חזרה לעצמה. זה היה נראה כמו בתחילת העונה - סכנין חזקה, אגרסיבית, רוצה יותר - אני שמח על שלוש הנקודות שלקחנו. אנחנו עם סגל שחקנים מאוד איכותי שאני חושב ששווה פלייאוף, זה עדיין לא נגמר, למרות שזה יהיה מאוד קשה".

עוד אמר: "אנחנו נעשה את המקסימום עד סוף העונה. בחלק גדול מהעונה אכזבנו את הגדול ואנחנו רוצים לעשות כמה שיותר נקודות עד סוף העונה. אם ירצה המזל ונעשה פלייאוף עליון, זה יהיה הדבר הכי משמח. בתקופה האחרונה אנחנו נראים הרבה יותר טוב. לצערי, נזכרנו טיפה מאוחר".

בהמשך הסביר על חוסר הביטחון שהרגישו השחקנים לאחרונה. "הרבה פעמים, בגלל התוצאות האחרונות, אתה מגיע למצב שאתה מוביל 0:1 ופתאום אתה מתחיל לפחד, הולך אחורה ועושה טעויות", הסביר, והוסיף: "אלה דברים שהם בעיקר מנטליים".

לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה, אמר: "זה קרב מרכזי מול קבוצה שמתחתינו, היא יכולה לנצח ולהתקרב אלינו ושוב פעם יחזור הלחץ, נצטרך להיאבק בתחתית. אנחנו רוצים באמת לנצח, לקחת שלוש נקודות, להסתכל למעלה, וגם אם לא נהיה בפלייאוף העליון, לסיים בצורה טובה ויציבה בלי להלחיץ אף אחד במערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully