וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מבול של שלשות והצגת ענק: הפועל ירושלים הביסה 73:91 את הפועל חולון

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 23:08

מחזיקת הגביע הטרייה התפוצצה על האלופה עם 19 שלשות מ-30 ניסיונות ופתחה פער 20 כבר ברבע הראשון. ברנדון בראון (21) דייק ב-7 מ-8 מחוץ לקשת. גם רנדולף כיכב

שלושה ימים בלבד אחרי שזכתה בגביע המדינה עם ניצחון על מכבי תל אביב, הפועל ירושלים המשיכה את השבוע החלומי שלה עם ניצחון ענק 73:91 על הפועל חולון האלופה. אם מישהו חשב שירושלים תגיע למשחק הזה שאננה ושבעה אחרי הזכייה בגביע אז קרה בדיוק להיפך. הקבוצה של דז'יקיץ' פשוט התפוצצה ברבע הראשון ופתחה בו פער של 20 נקודות, ממנו חולון הצליחה לחזור עד ל-7 הפרש ברבע הרביעי אבל לא יותר.

ירושלים הציגה משחק קליעה נדיר מאוד מחוץ לקשת עם לא פחות מ-19 שלשות מתוך 30 ניסיונות בלבד (63 אחוז). מי שכיכבו במיוחד באספקט הזה היו ברנדון בראון, שצלף 7 מ-8 מחוץ לקשת והוביל את ירושלים עם 21 נקודות. אור קורנליוס כיכב במחצית הראשונה עם 4 שלשות מ-5 ניסיונות בלבד וגם עוז בלייזר צלף פעמיים מבחוץ. ליוואי רנדולף הוסיף 17 לירושלים, שלפתע נראית כמו הקבוצה הכי טובה בארץ למרות פתיחת עונה פחות טובה שלה. חולון קיבלה 20 נקודות מג'ו רגלנד, אבל קלעה 5 שלשות בלבד לשם השוואה מ-22 ניסיונות, כשה"מצטיין" בתחום הזה הוא ניב משגב עם 1 מ-6. שון דאוסון הוסיף 11, אבל זה היה רחוק מלהספיק לגודס, שצריך לחשוב איך לשפר את משחק ההגנה שלו אם הוא רוצה לשמור על תואר האליפות.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם ברנדון בראון. דני מרון
21 נקודות ו-7 שלשות. ברנדון בראון חוגג/דני מרון

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה את המשחק הזה בסערה ונשענה על גלי המומנטום של גמר הגביע. אור קורנליוס תפר שתי שלשות ממש על הפתיחה, ספידי סמית' הוסיף עוד אחת והריץ את המארחים ל-4:9 מהיר. גיא גודס הזעיק פסק זמן, אבל דווקא ירושלים חזרה ממנו טוב יותר עם עוד שלשה של קרינגטון שקבע יתרון שיא של 4:17 עם עוד שלשה. מי שחשב שחולון תחזור למשחק, אז ירושלים חשבה אחרת. האריס ודלתון החטיאו מבחוץ. בראון העניש עם שלשה שישית לירושלים וקרינגטון קבע יתרון 20 (!) כשסל של מרווין ג'ונס הוריד את הקבוצות להפסקת הרבע הראשון ב-12:28 למחזיקת הגביע.

גביע של הפועל ירושלים. דני מרון
הגביע מוצג בארנה/דני מרון

הרבע השני עמד בסימן החזרה האיטית של חולון למשחק. כריס ג'ונסון ומרווין ג'ונסון עשו נקודות בצבע, ירושלים התחילה להחטיא מחוץ לקשת ורגלנד צימק ל-35:26 מהקו. 4:33 דקות לסיום הרבע השני שון דאוסון קלע שלשה ראשונה במשחק עבור חולון והחזיר אותה שוב לפיגור חד ספרתי. ברנדון בראון החטיא שלשה מנגד וגם עשה עבירה בלתי ספורטיבית על כריס ג'ונסון, שקלע רק אחת מהקו אבל סי ג'יי האריס קלע בהתקפת ההמשך וקיזז את הפיגור ל-40:34 בלבד. אלא שחולון חטפה מיד שלשה מליוואי רנדולף, שקלע גם את הסל האחרון שקבע: 40:51 לירושלים בהפסקה.

עוז בלייזר הפועל ירושלים במאבק עם ג'ו רגלנד הפועל חולון. דני מרון
שליטה אדומה. עוז בלייזר/דני מרון

הרבע השלישי התאפיין בעיקר בהחטאות של שתי הקבוצות, כאשר ספידי סמית' קלע סל שדה ראשון כמעט ארבע דקות בתוך הרבע. חולון הצליחה להיכנס למיני מומנטום עם עבירה טכנית של אור קורנליוס ושלשה של רגלנד. אלא שליוואי רנדולף הגיב מיד עם סל ושלשה רביעי מארבע ניסיונות של קורנליוס החזירו את המארחים ליתרון נוח של 46:59. סי ג'יי האריס כבר החזיר את האורחים שוב לפיגור חד ספרתי, אבל שלשה של קרינגטון קבעה: 53:65 למארחים בסיום הרבע.

ג'ו רגלנד הפועל חולון. דני מרון
מנקודות האור הבודדות של חולון. ג'ו רגלנד/דני מרון

חולון עשתה קולות של קאמבק בפתיחת הרבע האחרון. רגלנד צלף שלשה, קרינגטון החטיא ושון דאוסון צימק את הפיגור החולוני ל-65:58 בלבד. אלא שבמקום להמשיך לקזז את הפער, ירושלים הגיחה עם שלשות לא צפויות של ברנדון בראון ועוז בלייזר שהחזיר את ירושלים ליתרון דו ספרתי נוח. זה גם היה השלב שבו חולון נשברה. מרווין ג'ונס איבד כדור ובלייזר צלף עוד שלשה שהחזירה את ירושלים למחוזות של הרבע הראשון עם 59:76. סוף הרבע והמשחק הזה היה פשוט סיוט עבור חולון, שחטפה עוד שלוש שלשות רצופות. שתיים של ברנדון בראון, שקלע 7 מ-8 מחוץ לקשת ועוד אחת של ספידי סמית'. המשחק הזה הסתיים, איך לא, עם שלשה של נועם יעקב הפעם ובסיום: 73:91 נהדר לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully