וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציאה את העצבים: מכבי תל אביב הביסה 76:99 את בני הרצליה

שלושה ימים אחרי ההפסד בגמר הגביע, הקבוצה של קטש לא ריחמה על המארחת והלמה בה עם ניצחון מוחץ. קולסון, דיברתולומאו וג'ייק כהן בלטו

שלושה ימים אחרי ההפסד המתסכל בגמר הגביע, מכבי תל אביב הוציאה את כל העצבים שלה על בני הרצליה כשמחצה אותה 76:99 באולם היובל. עודד קטש נתן מנוחה ללורנזו בראון, דארן היליארד וג'וש ניבו ובפתיחת המשחק רומן סורקין נפצע בפניו ונגרע מהרוטציה. אלא שזה לא ממש הזיז לצהובים-שחורים, שהציגו הגנת ברזל ונהנו מיכולת טובה בונזי קולסון, ג'ון דיברתולומאו וג'ייק כהן ושייטו לניצחון קליל הרבה יותר מהצפוי באולם שבו הם הפסידו בו בביקורים הקודמים.

הרצליה, ששוב סבלה מחסרונו של הסקורר שלה כריס באב, קלעה רק 2 שלשות מ-19 ניסיונות לעומת 11 מ-28 של הצהובים וזה בגדול היה ההבדל בין הקבוצות. גמבל וקמפ ניסו להושיע בצבע כשגמבל מוביל עם 19, אבל אי אפשר לנצח את מכבי תל אביב כשאתה לא קולע מבחוץ. ג'ייק כהן הוביל מנגד עם 19 נקודות, בונזי קולסון הוסיף 16 ודיברתולומאו תרם 13 למנצחים. גיא פניני שבר רשמית את שיא ההופעות של טפירו וגם קינח עם שלשה ברבע האחרון.

גיא פניני מכבי תל אביב. קובי אליהו
שבר את שיא ההופעות וחגג ניצחון קליל. גיא פניני/קובי אליהו

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בסערה את המשחק עם שלשות של קולסון ומרטין כשסורקין השלים ריצת 0:8 מהקו. אנדי ואן וליט העיר את המארחת עם מהלך של סל ועבירה ועם הסל הזה הגיע גם שיפור בהגנה של הרצליה, שעשתה עצירות וניצלה את היתרון שלה בצבע עם קמפ וגמבל, שסל שלו קיזז את הפיגור ל-14:13 בלבד כשנותרו קצת יותר משתי דקות לסיום הרבע הראשון. סל של רפי מנקו בשנייה האחרונה הוריד את הקבוצות להפסקת הרבע ביתרון 19:23של האורחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ווייד בולדווין מכבי תל אביב מרקוס קמפ בני הרצליה. קובי אליהו
סיים את הרבע הראשון עם 0 נקודות. בולדווין/קובי אליהו

מכבי תל אביב התבשרה שרומן סורקין לא יחזור לשחק בגלל הדימום מאפו וראתה בפתיחת הרבע השני את הרצליה חוזרת למשחק עם שלשה של תומפסון, כשסל של הוקר מעלה את המארחים ליתרון ראשון במשחק, 29:30. אלא שהקבוצה של קטש לא נבהלה. הידקה את ההגנה שלה ובריימו ואדאמס השלימו ריצת 0:8 כדי לקבוע 30:37 לאורחים. גיא פניני המחליף, ששבר את שיא ההופעות של טפירו, חטף מברנדווין וג'ייק כהן השלים ריצת 0:10 כדי להעניק לאורחים את היתרון הכי גדול שלהם במשחק, כשמי שהושיע את הרצליה מהבליץ הזה היה ג'וליאן גמבל. אלא שהרצליה לא הצליחה להמשיך את המומנטום ומכבי סיימה את המחצית עם שלשה של דיברתולומאו ומהלך שלוש נקודות של בולדווין שקבע: 39:49 לאורחים בהפסקה.

סולימאן בריימו מכבי תל אביב. קובי אליהו
רבע שני טוב שלו. בריימו/קובי אליהו

הרבע השלישי התאפיין בבליץ של מכבי תל אביב, שברחה להרצליה בעיקר בזכות בונזי קולסון שצלף שלשה ולאחר מכן השיג מהלך של שלוש נקודות. הרצליה המשיכה להחטיא מהקו ובולדווין העניק לאורחים יתרון נינוח של 47:62. הרצליה איבדה את הראש, אורן אהרוני השתולל אחרי עבירה של ואן וליט וקיבל טכנית ומנקו קבע יתרון שיא של 56:75. הרצליה לא פגעה בכלום, יפתח זיו קלע במתפרצת והוריד את הקבוצות להפסקת הרבע האחרון ביתרון שיא: 56:77 לאורחים.

בונזי קולסון מכבי תל אביב. קובי אליהו
הוביל את הבריחה ברבע השלישי. קולסון/קובי אליהו

הרבע הרביעי נפתח עם שלשה של דיברתולומאו ומכאן ואילך כל המשחק הזה הפך לגארבץ' טיים אחד גדול כשההפרש נע סביב ה-30 ובסיום: 76:99 קליל למכבי תל אביב, שהתאוששה אחרי ההפסד הכואב בגמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully