וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: גלבוע/גליל יוצאת לנס ציונה

19.2.2023 / 16:04

המחזור ה-17 בליגת העל (19:00): הכתומים הפסידו בשישה משבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם ורוצים לעצור את התקופה הרעה על חשבון נועלת הטבלה שצירפה את פרנקס ושואפת לעלות מעל לקו האדום לראשונה מזה חודשיים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.2/ספורט1

המחזור ה-17 בליגת העל יינעל מחר (שני, 19:00) במשחק בו תארח עירוני נס ציונה את גלבוע/גליל. הכתומים מגיעים למשחק מהמקום השביעי בטבלה עם מאזן של שמונה ניצחונות ושמונה הפסדים, ואילו גלבוע מדורגת במקום האחרון עם שלושה ניצחונות ו-13 הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה נס ציונה בגן נר 90:94, והיא מחזיקה ברצף של ארבעה ניצחונות על האדומים. הפעם האחרונה שבה גלבוע ניצחה בנס ציונה הייתה בעונת 2019/20, 106:115 לאחר שתי הארכות.

שישה הפסדי ליגה בשבעת המשחקים האחרונים, כשהניצחון היחיד היה על הפועל אילת בנקודה בחוץ. זה המאזן הלא מחמיא של עירוני נס ציונה בתקופה האחרונה, כשהקבוצה התדרדרה מהמקום השלישי לשביעי. בשבוע שעבר המשיכה המגמה עם משחק לא מרשים בהפסד למכבי תל אביב בחצי גמר הגביע, והכתומים יודעים שאם לא יהיה שינוי מהותי ביכולת, הם בהחלט יכולים להמשיך ברצף השלילי גם נגד גלבוע. ארתור רוזנפלד יירשם לראשונה בסגל הקבוצה לאחר שהצטרף השבוע במקומו של עמית אהרוני שעבר לעירוני רמת גן. בנס ציונה ממשיכים לחפש אחר גארד זר לסגל.

עירוני נס ציונה מציגה את ארתור רוזנפלד. באדיבות עירוני נס ציונה, אתר רשמי
יהיה לראשונה בסגל. ארתור רוזנפלד/אתר רשמי, באדיבות עירוני נס ציונה

אחרי 11 הפסדים רצופים עצרה גלבוע/גליל את הבצורת שלה לפני שבועיים עם ניצחון משכנע על הפועל חיפה, ונצמדה להפועל אילת שמעל הקו האדום. בגלבוע יודעים שיש להם הזדמנות לעלות מעל הקו האדום לראשונה מזה יותר מחודשיים, והם אופטימיים שאם מגמת השיפור שנראית בקבוצה תחת אריאל בית הלחמי תימשך, המשימה אפשרית ביותר. בימים האחרונים הצטרף לקבוצה הפורוורד רוברט פרנקס ובגלבוע נפרדו מטריי מקלין שהיה רחוק מלהרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully