וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום שחור": תמיר בלאט נקלע למשבר קליעה, ואלבה נופלת יחד איתו

בעיצומה של עונת פריצה מרשימה, הרכז נתקל במעצור. אחרי 1 מ-19 מחוץ לקשת בשלושת המשחקים האחרונים ותצוגה מאכזבת במשחק גורלי בגביע, הוא והקבוצה מקווים לפתוח דף חדש

הביצועים של בן שרף בטורניר הדור הבא ביורוליג/מתוך יוטיוב

תמיר בלאט סיפק העונה שלל משחקים מרשימים, אבל עונת הפריצה של הרכז בן ה-24 נתקלה לאחרונה במעצור - תרתי משמע. אלבה ברלין מדווחת כבר מספר שבועות על עומס ועייפות אצל בלאט, אבל הוא לא מצליח לקבל את המנוחה שהוא צריך, והתוצאות בהתאם.

אתמול (שבת) הפסידה אלבה 83:77 לבאיירן מינכן בחצי גמר הגביע, איבדה את התואר בו זכתה בעונה שעברה, ונותרה מחוץ לגמר לראשונה מאז 2017, במשחק בו בלאט המשיך להתקשות. בשלושת המשחקים האחרונים עומד בלאט על לא פחות מ-1 מ-19 מחוץ לקשת: ב-8 בפברואר הוא סיים את המשחק נגד אולימפיאקוס ביורוליג עם 4 נקודות ו-1 מ-7 מהשלוש; במשחק הליגה נגד אולדנבורג שלושה ימים קודם לכן הוא זרק 8 שלשות, ולא קלע אף אחת; ונגד באיירן אתמול הוא סיים משחק חלש ביותר ללא נקודות, ועם 0 מ-4 מעבר לקשת. בשלושת המשחקים הללו הוא העמיד ממוצע של 1.6 נקודות בלבד.

בתקשורת הגרמנית כינו את המשחק שלו כ"יום שחור טוטאלי של תמיר בלאט", והסבירו שהוא עלה למשחק עם פציעה קלה, שהטילה את השתתפותו בספק.

תמיר בלאט, אלבה ברלין, מול ז'אן מארק שישקו, באיירן מינכן. Boris Streubel, GettyImages
משהו עובר עליו. בלאט/GettyImages, Boris Streubel

כך או כך, הירידה ביכולת של בלאט משפיעה בצורה ישירה על היכולת הקבוצתית. אלבה עומדת על רצף של שישה הפסדים ביורוליג, ובניגוד לשלבים אחרים בעונה שגם בהם לא הרבתה לנצח, בתקופה האחרונה היא מובסת שוב ושוב, ושלושת ההפסדים האחרונים שלה ביורוליג היו בהפרש של 15 נקודות ומעלה.

עכשיו בלאט מקווה לפתוח דף חדש - ויחד איתו גם אלבה כולה. במשחק הבא של אלבה, בבלגרד נגד הכוכב האדום ביום שישי, יקווה בלאט לשחזר את היכולת שהציג מול אותה יריבה באותה עיר אשתקד, עם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים שעזרו לאלבה לחזור לגרמניה עם ניצחון גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully