וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצה להתעורר מהחלום: מקלאנג הדהים את ה-NBA, והשתיק את דוראנט

מסנסציית רשת מחתרתית לכוכב של "אמריקה הלבנה": הזוכה האלמוני בתחרות ההטבעות לא היה רצוי במיוחד באולסטאר, אבל אחרי ההצגה החד פעמית שהשלימה חמישה ימים של טירוף, גם מג'יק, קרי ושאקיל מחבקים (ויש גם מי שקורא לערוך לו בדיקת סמים)

עשרת הדאנקים הכי יפים של מאק מקלאנג בתיכונים/מתוך יוטיוב

עד הלילה (בין שבת לראשון), מאק מקלאנג היה מוכר רק ליודעי דבר בתור סנסציית רשת. כששיחק בתיכונים, הדאנקים המרהיבים של מקלאנג היו שם דבר והפכו לתופעת רשת, אבל מאז השנים עברו והוא לא הצליח לפרוץ. הוא לא נבחר בדראפט 2021, ומאז נדד בליגת הפיתוח של ה-NBA. ב-2022 נבחר לרוקי העונה בג'י-ליג, אבל גם לאחר מכן לא מצא חוזה ב-NBA.

כל זה השתנה בשבוע האחרון. במהלך מפתיע ולא שגרתי, ה-NBA זימנה אותו לתחרות ההטבעות של האולסטאר - והפכה אותו לשחקן הג'י-ליג הראשון שמשתתף בה. מאז הוא הספיק לקבל חוזה דו כיווני מפילדלפיה, לערוך שתי הופעות ב-NBA, ואפילו לקבל חוזה פרסום מ"פומה". הלילה המניות שלו תרתי משמע, כבר הרקיעו שחקים.

כאמור, ההחלטה לזמן את מקלאנג גררה מלכתחילה ביקורות. "מטורף שהזמינו שחקן מהג'י ליג. אני לא רוצה להעליב, אבל מה אנחנו מנסים לעשות פה? מאק אתלט יוצא דופן, אבל מה אנחנו מנסים לעשות?", תהה קווין דוראנט, ושחקנים נוספים הצטרפו לדבריו. "ידעתי שיהיו ביקורות, אבל לא אני הזמנתי את עצמי. יצרו קשר עם הסוכן שלי, ואני כמובן מיד התלהבתי", סיפר מקלאנג לפני התחרות.

שאקיל המום

אמריקה "הלבנה" חוגגת

כוכב הרשת קרא: "תעשו לו בדיקת סמים"

כשהוא עלה לפרקט בסולק לייק סיטי, הוא סיפק את התשובה המושלמת לדוראנט. עם שתי הופעות בלבד ב-NBA, הוא הפך לשחקן עם הכי פחות ניסיון שזוכה בתחרות ההטבעות. בנוסף, הוא הפך לשחקן פילדלפיה הראשון שמנצח בתחרות ההטבעות, ולשחקן הראשון מתחת ל-1.90 שמקבל שלוש פעמים ציון 50 מאז ספאד ווב האגדי.

כמובן שגם החזות החיצונית של מקלאנג הלבנבן, שלא בדיוק תואמת את הפרופיל הרגיל של זוכה בתחרות ההטבעות, הוסיפה לאלמנט ההפתעה.

מיטב הדאנקים של מאק מקלאנג בתיכונים

ב-NBA נדהמו מהדאנקים של מקלאנג, ולפתע קיבלו אותו בחיבוק ובזרועות פתוחות. סטף קרי כתב: "הוא הפך לתופעת דאנקים ויראלית בתיכונים, וממשיך לעבוד קשה כדי לבסס את עצמו ב-NBA, אבל תנו לו את הגביע הזה כבר, כמה שיותר מהר. הוא החזיר את תחרות ההטבעות לחיים! זה לא ייאמן!".

גם מג'יק ג'ונסון צייץ ש""מאק מקלאנג הציל את תחרות ההטבעות במו ידיו עם ההצגה שלו היום. איזה מופע!". מאנו ג'ינובילי הוסיף: ""הצגה מדהימה של מקלאנג. כיף להיות מופתעים בכל דאנק מחדש".

שאקיל אוניל תועד מגיב בתדהמה לדאנק המרשים ביותר של מקלאנג, שהעניק לו ציון 50 מושלם בגמר, וגם יאניס תפס את הראש.

עכשיו מקלאנג רוצה לתקוע יתד ב-NBA. אחרי ההצגה הלילה, הוא כבר לא יישאר אנונימי, כך או אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully