וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא ישראלי חדש בריצת מרתון: גשאו איילה הדהים בסביליה

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 13:52

הרץ חצה את קו הסיום במרתון סביליה במקום הרביעי עם תוצאה של 2:05:33 שעות, שיפור של דקה ו-10 שניות לשיאו של מארו טפרי שנקבע בדצמבר האחרון

גשאו איילה (מכבי תל אביב) שבר את השיא הישראלי בריצת מרתון במרתון סביליה/איגוד האתלטיקה

שיא ישראלי חדש בריצת מרתון נקבע היום (ראשון) בספרד, כאשר הרץ גשאו איילה (מכבי תל אביב) קבע הישג מרשים. איילה ניפץ את השיא הישראלי כשחצה את קו הסיום במרתון סביליה במקום הרביעי עם תוצאה של 2:05:33 שעות.

אומנם מדובר באתלט שצפו לו עתיד ורוד והצלחה, ובכל זאת מדובר בהישג מפתיע ותוצאה לא צפויה, מאחר שזהו סך הכל המרתון השלישי של איילה בקריירה, על אף שהוא גם מחזיק בשיא ישראל בריצת 10,000 מטר. זו הפעם התשיעית מאז 2018 שהשיא הישראלי במרתון נשבר. השיא שקבע היום איילה הוא שיפור של דקה ו-10 שניות לשיאו של מארו טפרי שנקבע בתחילת דצמבר האחרון.

יוסף גזצ'או מאמנו של גשאו איילה: "אני מאוד שמח ומתרגש בשביל גשאו על השיא הישראלי. הייתה ריצה מצוינת מהתחלה והתנאים היו מעולים. עבדנו קשה בשביל זה ואני שמח שהעבודה שעשינו השתלמה. זה בסך הכל מרתון שלישי שלו, הוא יכול עוד להשתפר, ובשביל זה צריך להמשיך לעבוד קשה. המטרה שלנו היא תמיד לייצג את ישראל בכבוד בכל התחרויות. אנחנו מודים על התמיכה ומאושרים מההישג".

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully