וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד הפסד: מעמדו של שלומי דורה בנס ציונה התערער מאוד

נועלת הטבלה נוצחה 1:0 על ידי הפועל ירושלים ומאוכזבת מהמאמן שעוד לא ניצח, אבל מבהירה: ניר ברקוביץ' לא מועמד לחזור

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על סקציה נס ציונה/ספורט1

נועלת הטבלה סקציה נס ציונה, ספגה אמש (שבת) את הפסדה ה-12 העונה לאחר שנוצחה 1:0 על ידי הפועל ירושלים. בעקבות ההפסד התערער מאוד מעמדו של המאמן שלומי דורה, שהגיע לפני שבעה משחקים ובמאזנו שתי תוצאות תיקו וחמישה הפסדים, כאשר הקבוצה צוברת 2 נקודות בלבד מתוך 21 אפשריות.

כזכור, דורה הגיע לאחר עזיבתו של ניר ברקוביץ' לקרית שמונה ובמועדון ציפו שהוא יהיה זה שיצליח להוציא את הקבוצה מהבוץ של התחתית, אך זה לא קורה. בחמשת המשחקים האחרונים נס ציונה לא הצליחה להבקיע שער והאכזבה מהמאמן גדולה עוד יותר, בעיקר לאחר שבחלון ינואר הגיעו הקשר כריסטיאן באטוקיו והחלוץ בלדימיר דיאס, יחד עם אור אינברום וניסו קפילוטו. אינברום, שהורחק אמש לאחר שקילל את השופט אוהד אסולין, צפוי לעמוד לדין משמעתי ואם יורשע הוא עשוי לקבל עונש הרחקה ממספר משחקים.

לצד האכזבה משלומי דורה, הבהירו בנס ציונה באופן חד משמעי שניר ברקוביץ' לא מועמד לחזור לקבוצה, גם במקרה שדורה יסיים את תפקידו.

שלומי דורה מאמן סקציה נס ציונה. דני מרון
בדרך החוצה? שלומי דורה/דני מרון

במחזור הקרוב תארח נס ציונה את מכבי תל אביב ותחסר בנוסף לאינברום, גם את אלמוג בוזגלו שהורחק אמש גם הוא. מי שצפוי לשוב להרכב הוא החלוץ בלדימיר דיאס, שלא נכלל אמש בסגל בגלל מחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully