וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "הפלייאוף העליון ביד", מימר: "זה לא ניצחון של נתניה"

מאמן מכבי נתניה אחרי המהפך על בני ריינה: "השתנתה הפילוסופיה, מרגישם את זה". המאמן המנוצח טען: "הפסדנו לעצמנו, שני שערים שלא קשורים לכדורגל"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

מכבי נתניה שבה לראשונה העונה מפיגור בנוף הגליל כאשר התארחה אצל מכבי בני ריינה, רשמה ניצחון רביעי ברציפות והתבססה במקום הרביעי בליגת העל בזכות ה-1:2 על המדורגת 12 שנותרה במרחק נקודה מהקו האדום.

הבלם לוקאס פנדלהופר העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-23, אלא שהיהלומים עלו למחצית השנייה בסערה - כבר בדקה ה-50 פטריק טוומאסי המשיך בכושרו הנהדר כשכבש ישירות מנקודת הקרן והמהפך הושלם כעבור 13 דקות משער של המחליף סטניסלב בילנקי, שעלה לכר הדשא שתי דקות קודם לכן ומיד חגג שער בכורה בישראל.

רן קוז'וך שמוביל את הקבוצה מקרבות תחתית לפלייאוף העליון, הודה: "פתחנו את המשחק בצורה לא טובה והיה לנו הרבה מזל שחזרנו עם השער של פטריק, אבל לבחורים יש אופי מיוחד, הם ווינרים. אני מכיר טוב את השרון, הייתה לי את הזכות לעבוד איתו וידענו שזה יהיה משחק קשה מאוד, אבל יש פה בגרות מיוחדת ואנחנו נצטרך להוכיח אותה מדי שבוע אם אנחנו רוצים להגיע למקומות שאליהם אנחנו רוצים להגיע".

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך. ברני ארדוב
פילוסופיה שונה במכבי נתניה. קוז'וך/ברני ארדוב

עוד אמר קוז'וך: "ריינה לא בעטה לנו לשער אפילו פעם אחת, אבל איבדנו ריכוז וספגנו. על איבוד ריכוז משלמים. השתנתה פילוסופיית המשחק שלנו, אנחנו כבר לא משחקים על כדורים ארוכים, לוחצים וזה נותן לנו יתרון ענק. מרגישים שמשהו משתנה. הפלייאוף העליון נמצא ביד".

פטריק טוומאסי, ששבוע שני ברצף הבקיע שער מרהיב, הוסיף לדברי מאמנו: "אני והחברים שלי היינו מאוד ממוקדים והגענו לכאן כדי לקחת שלוש נקודות. ידענו שיהיה לנו קשה, אבל הגענו לכאן כדי לנצח ואני מאוד שמח. חזרתי מפציעה ועברתי תקופה לא קלה, אבל אני מאושר לחזור ושמח על הכושר שאני נמצא בו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שרון מימר, מאמן בני ריינה. ברני ארדוב
"זה לא ניצחון של נתניה, נתנו להם מתנה". מימר/ברני ארדוב

המאמן המנוצח שרון מימר אמר מנגד: "לא הפסדנו למכבי נתניה, אלא אנחנו הפסדנו לעצמנו. יישמנו את תכנית המשחק בצורה מושלמת וקיבלנו שני שערים שלא קשורים לכדורגל, שערים של מזל נטו. ההחמצות שהיו לנו זה כאב לב אחד הגדול, זה אחד ההפסדים הכי מאכזבים כי היינו ראויים לניצחון. חבל שאנחנו יוצאים מפה רק עם המחמאות".

כשנשאל מימר איך חוזרים לנצח, השיב: "אנחנו משחקים כדורגל טוב, אנחנו לא בלופ. בסופו של דבר הדרך מנצחת. פגשנו קבוצה מצוינת, לא סתם אמרתי שהיא ברמה של הגדולות ובכל זאת הצלחנו לבטל אותם ואנחנו אלו שהגיעו למצבים. נתנו להם מתנה, זה לא ניצחון שלהם. אנחנו צריכים להמשיך להיראות כמו שנראינו, קבוצה טובה שתוקפת וגם מגנה טובה. יש פה קבוצה, במיוחד אחרי השינויים שעשינו בינואר. יש לנו עם מה לצאת למלחמה, אבל אנחנו צריכים להשיג נקודות בכל דרך".

החלוץ שלומי אזולאי סיכם: "עבדנו היום קשה מהרגיל כי ידענו שאנחנו פוגשים קבוצה מאוד חזקה, אבל דברים הולכים לנו בצורה קשה ואנחנו משלמים על כל טעות. נצטרך להמשיך לעבוד קשה ואני מקווה שברים ישתנו. בא לנו כבר להרגיש את הניצחון ואני מאוד מקווה שזה יקרה בקרוב. אסור לנו לוותר, נשארו לנו עוד לא מעט משחקים ונצא מזה רק באווירה חיובית ועבודה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully