וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "המטרה זה לנצח את שלושת המשחקים שנותרו"

מאמן בני סכנין פירגן לשחקניו אחרי ה-1:3 על הפועל חדרה: "שמח שזה התחבר, יש לנו את אחד הסגלים הטובים בליגה". קורצקי: "לבקוביץ'? עומד מאחורי ההחלטה לשים אותו בהרכב על אף הפציעה"

בני סכנין חזרה לנצח הערב (שבת) עם 1:3 על הפועל חדרה שהעלה אותה למקום התשיעי בטבלה. דור חוגי, בירם כיאל ויובל אשכנזי כבשו לאורחת שניצחה לראשונה בחוץ את המארחת, סמי בוראר השווה זמנית.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה לצד קובי רפואה מאמן בני סכנין. שלומי גבאי
גבר על חברו. רפואה וקורצקי/שלומי גבאי

קובי רפואה על הניצחון: "הרגשה טובה, אני חשוב ששיחקנו טוב יותר והניצחון מוצדק. שמח שבמחצית השנייה הייתה קבוצה אחת טובה יותר, זאת על אף שחדרה קבוצה הגנתית וטובה. חוגי ואשכנזי? שמח שזה התחבר. הם משמעותיים, גם בירם ופרדי. לפני המשחק הסתכלנו למטה ועכשיו יותר למעלה. נשארו שלושה משחקים לעונה הסדירה והמטרה זה לנצח את שלושתם".

על הסגל: "עומד מאחורי הדברים שלי. לסכנין יש את אחד הסגלים הטובים בליגה. אני מתעסק בקבוצה שלי, יש פה קבוצה טובה. לא נוותר, נעשה את המקסימום עד הסוף. הקהל בא לפה בכמות נכבדת, מגיע להם הניצחון הזה".

יובל אשכנזי על שער הבכורה במדי סכנין והחזרה מהפציה: "שמח מאוד. מקדיש את השער לכל מי שתמך בי בזמן הזה. יש הרבה דברים שקורים בכדורגל, החוכמה זה להתעלות על זה ולהתמודד עם זה. מפה אני רק אעלה למעלה. פלייאוף עליון? חושבים על זה כל הזמן. נהיה הכי מאושרים שיש אם זה יקרה. אני משתלב פה מעולה, יש פה צוות נהדר. אנחנו קבוצה מדהימה וזה עניין של זמן עד שזה יתחבר".

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. קובי אליהו
הפסד מאכזב. קורצקי/קובי אליהו

מנחם קורצקי על ההפסד: "רצינו לנצח ולגמור את הסיפור שלנו בתחתית. לצערי, חילקנו מתנות לסכנין. הפסד ראשון שלי, נתמודד עם זה ונצפה לתוצאות טובות יותר כבר במשחק הקרוב. ננסה לחזור לבסיס טוב יותר. נרצה לשפר דברים הגנתית והתקפית".

על הכשירות של לבקוביץ': "עומד מאחורי ההחלטה להעמיד אותו בין הקורות. לא חושב שהגול שהוא ספג זה בגלל הפציעה. נתניה? זה משחק חשוב, רוצים לנצח".

רובי לבקוביץ' על הטעות שלו בשער הראשון וההפסד: "לא חושב שזה קשור לזה שעליתי לא בכשירות מלאה. יש ימים כאלה, סכנין עשו את זה טוב יותר וכל הכבוד להם. למה התעקשתי להמשיך? קודם כל, זאת החלטה של הצוות המקצועי, הרפואי ואז שלי. לא עליתי במאה האחוז בלשון המעטה. שיחקתי ככה הרבה פעמים בקריירה. לצערי היום לא הצלחנו, לא פשוט לעלות ככה למשחק, אבל זה כבר היסטוריה. קודם כל רוצים להבטיח את ההישארות, אם נדע לקחת נקודות בצורה מהירה נצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully