וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "שמח להגיד ששיחקנו לא טוב - ולקחנו נקודות"

ניצחון בכורה למאמן הפועל תל אביב, 0:1 בק"ש: "עד עכשיו שיחקנו טוב ולא לקחנו נקודות". דראפיץ': "קרית שמונה חייבת להיות בליגת העל"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

הפועל תל אביב השיגה היום (שבת) ניצחון חוץ יקר 0:1 על עירוני קרית שמונה וניפצה רצף של 10 משחקים ללא ניצחון. באופן מעט אירוני, מי שעמד על הקווים ב-5 מ-10 המשחקים הללו, היה סלובודן דראפיץ' שהיום כבר הדריך את קרית שמונה והיה בצד המפסיד. לחיים סילבס זה היה ניצחון בכורה עם האדומים, אחרי שכל המשחקים תחתיו עד היום הסתיימו ללא הכרעה.

חיים סילבס אמר בסיום "היה קשה אחרי תקופה ארוכה. היה ברור שיהיה משחק קשה, בלי כדורגל גדול. לשמחתי ברגעים שעוד הגענו למצבים, הצלחנו להבקיע. אני שמח להגיד ששיחקנו לא מספיק טוב בניגוד למשחקים קודמים, אבל לקחנו את הנקודות. עד עכשיו הגיע לנו יותר ממה שהשגנו, היום באמת היה קצת משחק חפירות".

על ההליכה אחורה במחצית השנייה, אמר המאמן: "מי שנכווה ברותחין, נזהר בצוננין. היו כמה פעמים שהובלנו וספגנו שער שוויון וזה משפיע. השחקנים כל כך רעבים לניצחון ופסיכולוגית הלכנו אחורה. אני לא מת על זה, אבל כנראה זה היה צריך להיות קשה - אבל מתוק".

סילבס סיכם: "העניין הוא בעיקר מנטלי. היינו צריכים את הניצחון בשביל להשתחרר. כשאתה מפסיד וגורר הופעות לא טובות, זה פוגע. מאז שהגעתי הצלחנו להתייצב. דווקא היום, בניגוד למשחקים הקודמים, לא שיחקנו טוב. אבל הבטחתי לשחקנים שלפעמים דברים מתקזזים. שרדנו אחרי שסבלנו מאוד במחצית השנייה".

מאמן הפועל תל אביב חיים סילבס. מאור אלקסלסי
"היינו צריכים את הניצחון בשביל להשתחרר". סילבס/מאור אלקסלסי

סלובודן דראפיץ' סיכם את הבכורה המחודשת מול קבוצתו הקודמת: "אני לא חשוב פה, סך הכול החליפו מאמן, התקשרו אליי ובאתי לעזור לקבוצה שאני מכיר. לא הצלחנו היום, כנראה זו שנה שהכול הולך יותר קשה. נצטרך לראות מה צריך לשפר כדי לנצח, אנחנו צריכים נקודות. לא היינו פחות טובים מהפועל תל אביב, את זה כולם ראו. יכול להיות שהיה פנדל, לפעמים שורקים על נגיעות יד ולפעמים לא, אבל אין ספק שאנחנו צריכים להתגבר על זה. אני חושב שדווקא שיחקנו כדורגל לא רע".

על מצבה של הקבוצה: "אני לא יכול להסביר מה קרה בקרית שמונה, מה שהיה בעונה שעברה היה ונגמר. שחקנים פה יודעים איך אני אוהב לשחק, אבל בשלושה ימים קשה היה לעשות שינוי משמעותי. נבוא מוכנים יותר למשחק הבא. לא היה לי שום תאקל עם איזי, מה שהיה בעונה שעברה כל התקשורת יודעת שביקשנו סליחה אחד מהשני. לא צריך לעשות מזה רעש, שיש פיקנטריה שהוא זרק אותי ואז קרא לי. הכול בסדר. קרית שמונה קבוצה שחייבת להיות בליגת העל ונעשה הכול שכך יהיה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ'. מאור אלקסלסי
"שיחקנו לא רע, יכול להיות שהגיע לנו פנדל". דראפיץ'/מאור אלקסלסי

כובש השער אלן אוז'בולט: "יותר מדי זמן עבר בלי ניצחון, זה נכון. היינו צריכים רק ניצחון אחד, השגנו אותו ואני מאמין שמעכשיו יהיה טוב יותר. כדורגל זה משחק קבוצתי, אני מעדיף לקחת נקודות מאשר לכבוש, אבל אני נותן הכול למען הקבוצה ושמח שיכולתי לעזור עם שער היום. לפני כן כבשנו לא מעט וספגנו הרבה, עכשיו אנחנו משחקים יותר הגנתי וסופגים פחות".

קפטן קרית שמונה, סמואל בראון: "ההפסד לא משקף את מה שראינו במשחק, הגיע לנו להוציא הרבה יותר. המשחק משקף הרבה משחקים שהרגשנו ככה, שחשבנו שהגיע לנו הרבה יותר. כל אחד יצטרף להתעלות על עצמו ולהביא יותר אופי כדי להשאיר את המועדון הזה בליגה, זה הדבר הכי חשוב".

שחקן הפועל תל אביב אלן אוז'בולט. מאור אלקסלסי
"יותר מדי זמן עבר בלי ניצחון". אוז'בולט/מאור אלקסלסי

השופט עידן לייבה התראיין בסיום.

על ההחלטה לא לשלוף אדום ישיר לאיתמר שבירו: "הייתה עבירה ללא כדור, אבל מה שמקנה לי את ההחלטה להוציא אדום זה אם הייתה עבירת אלימות או עם עוצמה. כאן היה רק עבירה לא ספורטיבית של צהוב".

על ההחלטה לא לשלוף צהוב שני לאלכסנדר בולייביץ': "צהוב שני צריך להיות צהוב ברור של עבירה בוטה ובטוחה, הוא צריך להיות ללא עוררין וזה לא היה המצב".

על ההחלטה לא לשרוק לפנדל נגיעת היד של אדי גוטליב: "ראיתי בוודאות שהכדור פוגע ביד, אבל מנח היד היה טבעי. ראיתי את זה בוודאות, גם צוות ה-VAR בדק את זה ליתר ביטחון וקיבלתי מהם אותו מסר, לכן המשכנו במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully