וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מקווה לרדת לקרקע לפני חולון, מכבי תל אביב רוצה להתרומם

18.2.2023 / 19:15

ראשון בליגת העל: מחזיקת הגביע תעלה את באנר הזכייה לתקרת הארנה לפני המשחק. הצהובים ללא לורנזו בראון וג'וש ניבו. הפועל תל אביב יוצאת לבאר שבע ללא ג'ייקובן בראון, הפועל חיפה מחכה לגליל עליון

הביצועים של בן שרף בטורניר הדור הבא ביורוליג/מתוך יוטיוב

משחקי המחזור ה-17 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון), ובסיומם תצא הליגה לפגרת מוקדמות אליפות העולם. מחזיקת הגביע, הפועל ירושלים, תארח לקרב צמרת את הפועל חולון. מכבי תל אביב, שהפסידה בגמר, תצא למשחק חוץ קשה נגד בני הרצליה. השנייה בטבלה, הפועל תל אביב, תתארח בבאר שבע, ואילו הפועל גליל עליון תשחק ברוממה נגד הפועל חיפה.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים אחרי ההפסד להפועל ירושלים בגמר. ברני ארדוב
עם לא מעט תסכול ואכזבה, מכבי תל אביב יוצאת להרצליה/ברני ארדוב

בני הרצליה - מכבי תל אביב (19:00)

כריס באב חסר כבר שני משחקים לבני הרצליה, אבל זה לא מנע ממנה לנצח פעמיים ולהתקרב אל המקום השישי הנחשק שיבטיח את מקומה בפלייאוף ובאירופה לעונה הבאה. בהרצליה שחררו השבוע בהשאלה את הסנטר ביראם פייה לליגה השנייה בספרד, וכעת הסגל של אורן אהרוני מצומצם יותר. מי שמנצל זאת ונמצא בכושר נהדר הוא אקס מכבי תל אביב עודד ברנדוויין, שיובש עד לתחילת החודש וקיבל הזדמנויות מועטות מאוד. בהרצליה חולמים על הפתעה נגד מכבי תל אביב, שהפסידה ליריבה מהשרון כבר העונה בליגה, אך יודעים שיצטרכו לרשום משחק כמעט מושלם.

הרבה מאוד תסכול ואכזבה מורגשים במכבי תל אביב אחרי ההפסד בגמר הגביע להפועל ירושלים ביום חמישי. הצהובים הציגו את אחד המשחקים הגרועים ביותר שלהם העונה, נתקעו על 61 נקודות, ולא הצליחו להוביל מאז הרבע הראשון. עם המטען הלא פשוט הזה יוצאת מכבי להרצליה, עם רצון לשמור על המקום הראשון בטבלה ולהגיע קצת יותר טוב למשחקים הקריטיים ביורוליג בשבועות הקרובים. הצוות המקצועי עשוי ביצע שינויים במצבת הזרים כאשר הצהובים לא רשמו את לורנזו בראון, דארן היליארד וג'וש ניבו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני הפועל חולון חוגגים. דני מרון
הפועל חולון תתארח אצל מחזיקת הגביע/דני מרון

הפועל ירושלים - הפועל חולון (21:00)

מחזיקת הגביע הטרייה חגגה בליל שישי את הזכייה המוצדקת שלה, ובבירה מקווים שיצליחו לרדת לקרקע בזמן לקראת המשחק הקריטי עבורם. לירושלים אמנם שני משחקים חסרים לעומת חולון, אבל הפסד לסגולים ייצור פער של לפחות שניים וחצי משחקים בין הקבוצות, מה שעשוי להיות יותר מדי לקראת השלבים המכריעים של העונה, וישלח את האדומים למקום הרביעי במקרה הטוב. ירושלים תשחק ללא מארקס מיירס וסים סאנדר וינה. לפני המשחק תעלה ירושלים את באנר הזכייה בגביע לראש תקרת הארנה.

הניצחון על הפועל גליל עליון נתן להפועל חולון מעט שקט אחרי הכישלונות האחרונים באירופה. הסגולים מגיעים לירושלים במטרה להתקרב אל המקום השני בטבלה ולברוח ליריבתם לצמרת, אך הם יודעים שהם יצטרכו לשחק כדורסל טוב בהרבה ממה שהוצג במשחק באירופה בין הקבוצות. בחולון ניסו ללמוד מהטעויות של מכבי תל אביב בגמר הגביע, ויקוו לשבור את ההגנה האגרסיבית של ירושלים. הסגולים ימשיכו לשחק עם שני ישראלים בכירים בלבד, לאור הפציעה של פרדי בורדיון. ג'אבון דלורייה לא נרשם.

תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הישראלים של הפועל תל אביב יחברו לנבחרת אחרי באר שבע/דני מרון

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב (17:00)

שבועיים עברו מאז המשחק האחרון של הפועל באר שבע, והיא חוזרת לניסיון שלה להיכנס לשישייה הראשונה בתום הסיבוב השני. הקבוצה של ליאור ליובין איבדה לפני המשחק נגד מכבי תל אביב את דיוויד אפיאני לפחות עד סוף חודש מרץ, וצירפה במקומו את קודי דמפס ששב לקבוצה בה שיחק בעונה שעברה. דמפס יערוך את הבכורה המחודשת שלו נגד הפועל תל אביב, במשחק שבאר שבע מאוד רוצה לנצח כדי לפתוח פער על יריבותיה לבית העליון. הפועל באר שבע רשמה את טידג'אן קייטה על חשבונו של גרג וויטינגטון הפצוע.


החבורה של דני פרנקו צמודה למכבי תל אביב ערב המחזור, ורוצה לצאת לפגרת הנבחרת ברגל ימין. האדומים נראו לא טוב בשבוע שעבר נגד קרית אתא מהתחתית, פיגרו כבר ב-17 הפרש, אלא שקאמבק מרשים במחצית השנייה והרבה אופי הובילו אותה לניצחון. האדומים יודעים שאם יציגו יכולת דומה בבאר שבע, הם צפויים להפסיד, ומקווים שאת הסטירה והשיעור הם קיבלו כבר במשחק הקודם. אחרי המשחק צפויים מספר משחקני הפועל לצאת לחופשה, כשרוב השחקנים הישראלים של הקבוצה יחברו לנבחרת ישראל. ג'ייקובן בראון ייעדר בהפועל תל אביב לאחר שהמריא לארצות הברית מסיבות אישיות, צ'ינאנו אונואקו חוזר לסגל.

שחקן הפועל חיפה ג'סטין טילמן מול שחקן הפועל ירושלים מארקס מייריס. לירון מולדובן
הופעת בכורה מחודשת גם בליגה/לירון מולדובן

הפועל חיפה - הפועל גליל עליון (17:30)
החבורה של שרון דרוקר יצאה מאוכזבת מחצי גמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים בעיקר בשל סדרה של שריקות גבוליות שעצרו אותה מהגעה מפתיעה מאוד לגמר. בחיפה יודעים שהם יהיו חייבים לשים את האכזבה מאחוריהם לקראת המשחק נגד גליל עליון כשכבר כעת הפער בינם לבין המקום שמוביל בסוף העונה לפלייאוף עומד על שני משחקים. ספנסר וייס צפוי להמשיך להיעדר, כשג'סטין טילמן שערך בכורה מוצלחת בגביע, ישחק לראשונה גם בליגה.

הריצה הפנטסטית של גליל עליון נעצרה בחולון בשבוע שעבר, והחבורה של ברק פלג יודעת שהיא מגיעה לרוממה למשחק חשוב מאוד לאור לוח המשחקים הקשה שמצפה לה. גליל תפגוש במחזורים הבאים שלוש מארבע הקבוצות הראשונות בטבלה, ואם לא ידעו להוציא ניצחונות במשחקים הללו, הם עשויים לפספס את המקום השישי שמוביל לבית העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully