וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור עדיין בספק למכבי תל אביב. אופציית באריירו כבלם נשקלת

18.2.2023 / 14:52

קפטן הפועל ב"ש לא התאמן גם הבוקר בצורה מלאה בגלל פציעה בשריר והוא בספק למשחק מחרתיים בבלומפילד. הארגנטינאי נוסה כבלם במקומו. סוליימאנוב עשוי לחזור להרכב

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

גם אחרי אימון הבוקר של הפועל באר שבע, אליניב ברדה לא יכול להיות בטוח שמיגל ויטור יעמוד לרשותו במשחק הגדול מחרתיים (שני, 20:30) מול מכבי תל אביב. קפטן הפועל באר שבע החסיר את מרבית האימונים בשבוע החולף בגלל פציעה בשריר, וגם הבוקר התאמן בצורה חלקית. במקרה שוויטור ייעדר מחרתיים, מאמנו עשוי לבחור דווקא במריאנו באריירו לעמדת הבלם לצד איאד אבו עביד. באריירו תורגל בחלק מהאימונים כבלם, אחרי שבעבר שיחק לא פעם בעמדה הזו.

בתוך כך, הבשורות המעודדות מבחינת הפועל באר שבע הן כשירותם של שגיב יחזקאל ורועי גורדנה. השניים מתאמנים בצורה מלאה ועשויים לפתוח בבלומפילד. יחזקאל אמנם לא שיחק תקופה ממושכת, אבל באימונים האחרונים הוא נראה טוב וברדה יצטרך לבחור בינו לבין אור דדיה לעמדת המגן הימני.

מריאנו באריירו, שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
באריירו עשוי לפתוח כבלם/מאור אלקסלסי

המאמן צפוי שוב לעלות עם שלישיית קישור מעובה, כאשר שי אליאס, שלא פתח בתיקו מול הפועל ירושלים, יחזור להרכב. התלבטות קיימת לגבי שאפי סוליימאנוב שעשוי לחזור להרכב אחרי הרחקה ארוכה והעובדה שבמשחק האחרון נכנס רק כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully