וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופרמן ובן שמעון לא בסגל. מ.ס. אשדוד תילחם על הפלייאוף העליון

18.2.2023 / 12:16

המגן השמאלי והחלוץ, שפתחו בשבת שעברה והוחלפו בהפסקה, לא יתלבשו למשחק הערב (19:30, ספורט2) מול מכבי חיפה. אוואני וממאטה אמורים לפתוח. ניצחון אחרי כמעט חודש ישאיר סיכוי למקום בשישייה הראשונה

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:2/ספורט1

דויד קופרמן ורועי בן שמעון, שפתחו בהרכב מ.ס. אשדוד בשבת שעברה מול בית"ר ירושלים בטדי, לא יתלבשו הערב (שבת, 19:30, ספורט2) למשחק נגד מכבי חיפה. המאמן רן בן שמעון קיבל לקראת המשחק סגל מלא, אחרי שטימותי אוואני וזקאריה מוגיס החלימו מהפציעות שלהם. גם שביט מזל, שהיה בסגל מול בית"ר, יישאר בחוץ ובמקומו יהיה על הספסל אדיר לוי.

בן שמעון התלבט באימונים השבוע אם לפתוח עם שלישיית בלמים או דווקא לעבות את הקישור מול מרכז השדה של מכבי חיפה. אבנעזר ממאטה, שכבש את השער המצמק נגד בית"ר, אמור לפתוח.

שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים. דני מרון
לא ניצחו כבר כמעט חודש. שחקני מ.ס. אשדוד/דני מרון

באשדוד סופרים כמעט חודש מאז הניצחון האחרון שלהם, שהיה במשחק חוץ נגד הפועל חדרה. לקבוצה עדיין סיכוי להתברג בין שש הראשונות, וברור לכולם במועדון שניצחון הערב יכול לתת להם תנופה לשלושת משחקי הליגה שיבואו אחר כך עד החלוקה לשני בתי הפלייאוף. "ידענו בעבר לנצח את הגדולות באצטדיון הי"א, אבל ההיסטוריה לא נותנת נקודות", אמרו הבוקר במ.ס. אשדוד. "נבוא עם האמונה שאנחנו מסוגלים לקחת נקודות גם ממכבי חיפה".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully