וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה מפעיל לחץ: "מסי חייב לשחק במונדיאל הבא"

גיבור הגמרים של נבחרת ארגנטינה שלח מסר לכוכב הכי גדול לקראת 2026: "הוא הטוב ביותר בהיסטוריה וצריך להיות שם"

אוהדי ארגנטינה במצעד הניצחון/רויטרס

ליאונל מסי ואנחל די מריה החליטו לא לפרוש מנבחרת ארגנטינה אחרי הזכייה במונדיאל לפני חודשיים, אבל בעוד "האטרייה" די ויתר על הסיכוי להשתתף בגביע העולם ב-2026, לחברו הטוב הוא שלח מסר ברור: אתה חייב לשחק. "מסי צריך להיות במונדיאל הבא, הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה", אמר אתמול (שישי) די מריה בריאיון ל-ESPN.

"אני כבר לא חולם על המונדיאל הבא. אם אגיע לקופה אמריקה זה יהיה יפה מאוד עבורי, הייתי רוצה בכך. לנסות להיות שם יכול להיות חשוב", הודה שחקן הכנף של יובנטוס והאלביסלסטה, שכבש כזכור בגמר נגד צרפת. "מסי זכה בשבעה כדורי זהב, מונדיאל, פינליסימה, קופה אמריקה, זכה בהכל עם ברצלונה. הוא הטוב ביותר והוא חייב להיות".

אנחל די מריה עם ליאונל מסי שחקני נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"הוא הכי טוב בהיסטוריה". די מריה מחבק את מסי/רויטרס

כמו כל מי שטוען כך לגבי מסי, קל וחומר אם הוא ארגנטינאי, גם די מריה התבקש להסביר מדוע הציב את הפרעוש לפני דייגו מראדונה הגדול: "בשבילי, הוא הכי טוב בהיסטוריה. דייגו זה דייגו, אני מוריד את הכובע בפניו. הוא תמך בי כשכולם יצאו נגדי, אבל בראש שלי ליאו הוא הטוב ביותר".

הכוכב, שחגג בשבוע החולף יום הולדת 35, הוסיף: "אם דייגו היה בגמר, הוא היה נדהם. זה היה יכול להיות יפה מאוד לראות את ליאו מניף את הגביע ושדייגו יהיה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully