וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא ערך בכורה ביפן, צמד לתאי בריבו, גם ליאל עבדה כבש

עודכן לאחרונה: 18.2.2023 / 23:59

אקס מכבי חיפה נכנס כמחליף בדקה ה-64, קבוצתו ספגה 2:2 מקאשיווה בתוספת הזמן ביפן. חלוץ וולפסברגר הגיע ל-10 שערי ליגה, חלוץ סלטיק חגג את התשיעי שלו

סיכום שבועי, 16.2.23/ספורט 1

נטע לביא ערך הבוקר (שבת) את הופעת הבכורה שלו בשורות גמבה אוסקה היפנית. הקשר שעזב את מכבי חיפה עלה כמחליף בדקה ה-64, והיה שותף לתיקו 2:2 של קבוצתו אצל קאשיווה רייסול, במסגרת מחזור הפתיחה בליגה ביפן. יריבתו של לביא חילצה נקודה בעזרת פנדל דרמטי בדקה ה-96.

* תאי בריבו רוצה להיות מלך שערי הליגה האוסטרית והערב כבש צמד ראשון מאז אוגוסט 2021, כשהוביל את קבוצתו לניצחון חוץ 0:3 על אוסטריה קלגנפורט. החלוץ הישראלי שיחק 70 דקות לפני שהוחלף ומצא את הרשת בדקות 30 ו-44. כעת במאזנו 10 שערים, במקום השני בטבלת המבקיעים ומרחק שניים בלבד מהמוביל מרקוס פינק מקלגנפורט.

* ליאל עבדה העלה את מאזנו בליגה הסקוטית לתשעה שערים העונה, כשנכנס כמחליף וכבש בדקה ה-89 בניצחון הביתי 0:4 על אברדין. עבדה נכנס בדקה ה-63 וחתם את התוצאה עבור מוליכת הליגה הסקוטית, לה כבשו לפני כן קאלום מקגרגור (2) וראו הטאטה היפני (13 ו-76).

* קני סייף דייק מהנקודה הלבנה בדקה השמינית וחגג את הרביעי שלו העונה בליגה האזרית, כשנפטצ'י באקו הביסה 0:3 את סבאיל בליגה האזרית. עטאא ג'אבר הוחלף בדקה ה-60, בעוד סייף השלים 90 דקות.

שחקן גמבה אוסקה נטע לביא. גמבה אוסקה, אתר רשמי
נטע לביא בעלייה לחימום/אתר רשמי, גמבה אוסקה

* לידור כהן כבש מהנקודה הלבנה (28) את שערו הראשון במדי קון קאן, שהפסידה 3:1 בחוץ לצ'יאנגראי יונייטד וניצבת במקום ה-10 בליגה התאילנדית. הישראלי השלים 90 דקות.

* עוד בתאילנד: בן אז'ובל שיחק שמונה דקות כמחליף בניצחונה של פאטום יונייטד 1:2 על פרצ'ואפ.

* בוריס קליימן לא הצליח לעצור את המוליכה פנאתינייקוס, שניצחה 0:2 בבית את וולוס של השוער הישראלי והבטיחה לעצמה עוד שבוע בפסגת הליגה היוונית. קליימן וקבוצתו במקום החמישי.

* פיראס אבו עקל פתח בהרכב בניצחונה הביתי של גבאלה 1:2 על סומגאיט בליגה האזרית, והוחלף בדקה ה-78.

* סינטאיהו סלליך פתח בהרכב נאה סלאמיס והוחלף בדקה ה-73 בתבוסה 3:0 בלימסול לאריס המדורגת שלישית. קבוצתו של הקשר נותרה במקום החמישי בליגה הקפריסאית.

* רועי הרמן שיחק 25 דקות כמחליף בהפסד של בוטב פלובדיב 3:1 בחוץ לצסק"א סופיה, מוליכת הליגה הבולגרית. המגן ספק כרטיס צהוב בתוספת הזמן.

* אושר דוידה נכנס מהספסל בדקה ה-84 והיה שותף ל-2:4 המרשים של סטנדרד ליאז' על סגנית המוליכה סן זי'לואז. דוידה אמנם לא כבש או בישל, אבל כשנכנס לכר הדשא התוצאה עוד הייתה 2:2.

* ג'ואל אבו חנא נותר על הספסל בהפסד של לכיה גדנסק 1:0 לקורונה קיילצה במשחק חוץ במסגרת המחזור ה-21 בליגה הפולנית. קבוצתו רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

* השוער אופיר מרציאנו ישב על ספסל פיינורד, אבל לא שותף ב-1:2 הביתי של קבוצתו במשחק העונה מול אלקמאר שהוכרע משער בדקה ה-90. הפער ביניהן כעת עומד על חמש נקודות, בעוד אייאקס שטרם שיחקה המחזור יכולה לעלות למקום השני ולהקטין שוב את הפער לשלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully