וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבראדו נבחר ל-MVP בטורניר הכוכבים העולים, שינוי נוסף באולסטאר

גארד הפליקנס קלע את סל הניצחון בגמר לטובת הקבוצה של פאו גאסול. באירוע המרכזי: הקפטנים יבחרו קודם שחקני ספסל ולא חמישייה

ריאל מדריד - ולנסיה 85:86 (חצי גמר גביע ספרדי)/ספורט1

סוף שבוע האולסטאר ב-NBA נפתח הלילה (בין שישי לשבת) ביוטה עם משחק הכוכבים העולים, בפורמט חדש של ארבע קבוצות: שלוש מהן הורכבו על ידי רוקיז ושחקני שנה שנייה בליגה הטובה בעולם, אותן הדריכו כוכבי העבר פאו גאסול, ג'ואקים נואה ודרון וויליאמס, בעוד הרביעית הולחמה משחקנים בליגת הפיתוח וג'ייסון טרי אימן אותה. הקבוצה של פאו גאסול זכתה בטורניר בן שלושה משחקים, וחוסה אלברדו מניו אורלינס פליקנס נבחר ל-MVP לאחר שקלע את הזריקה המנצחת בגמר.

קבוצת גאסול ניצחה 25:40 את זו של וויליאמס במשחק הראשון, בו אלברדו קלע 13 נקודות. קוונטין גריימס, עם כמות זהה, הוביל את הקבוצה של נואה לניצחון 32:40 על זו של טרי. בגמר, "טים פאו" רשמה 20:25.

פאו גאסול, פאולו באנקרו, חוסה אלבראדו חוגגים במשחק הכוכבים העולים. Alex Goodlett, GettyImages
פאו גאסול חוגג עם חוסה אלבראדו את סל הניצחון/GettyImages, Alex Goodlett

בנושא אחר, הלילה נודע על שינוי נוסף במשחק האולסטאר שיתקיים בין ראשון לשני. הקפטנים, לברון ג'יימס ויאניס אנטטוקומפו, יתחילו את בחירת הכוחות משחקני הספסל, כששחקני החמישייה שהופעתם במשחק הובטחה בזכות קולות הקהל, ייבחרו אחרונים. כזכור, זו גם תהיה השנה הראשונה בה חלוקת הכוחות באולסטאר נעשית על המגרש, רגע לפני המשחק, ולא במשדר מיוחד עם הקפטנים כפי שהיה בעונות האחרונות, מאז זניחת הפורמט של מזרח נגד מערב.

  • עוד באותו נושא:
  • אולסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully