וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: קרית אתא ואילת רוצות לקטוע את הרצף השלילי

17.2.2023 / 10:35

המחזור ה-17 בליגת העל (20:10): קרב תחתית חם בקריות - הקבוצה של שרון אברהמי עם שישה הפסדים רצופים תארח את זאת של מאוריציו בוסקאליה שהפסידה שמונה ברצף. קליבלנד צפוי לערוך בכורה

הפועל ירושלים חוגגת את הזכייה בגביע המדינה/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס רוזנברג

אחרי ששבוע הגביע הסתיים, והפועל ירושלים הוכתרה כמחזיקת הגביע, ליגת העל בכדורסל תחזור מחר (שבת, 20:10) במשחק בו תארח אליצור קרית אתא את הפועל אילת. שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון באילת כשקרית אתא יוצאת עם ניצחון חוץ גדול 74:98.

עירוני קרית אתא מגיעה למשחק מחר עם שישה הפסדים ברציפות מאז ניצחה באילת באמצע דצמבר, כשבשלושת המשחקים האחרונים, נגד מכבי תל אביב, הפועל גליל עליון והפועל תל אביב, היא הובילה בהפרש דו ספרתי, רק כדי להפסיד את המשחק עם התפרקות במחצית השנייה. בקבוצה יודעים שהיריבות שלהם היא הפסידה לאחרונה נחשבות לקבוצות מהחלק העליון של הטבלה, ואם יציגו את היכולת מהשבועות האחרונים נגד אילת, הם יוכלו לשבור את הרצף השלילי ולהתרחק מהמקום האחרון.

מאמן עירוני קרית אתא שרון אברהמי. אודי ציטיאט
דרוש ניצחון שירגיע. שרון אברהמי/אודי ציטיאט

רצף ההפסדים של הפועל אילת עומד על שמונה משחקים מאז תחילת דצמבר. הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה ביצעה מספר שינויים בסגל בתקופה האחרונה, אך גם זה לא עזר לה לנצח את בני הרצליה ביום ראשון האחרון. אילת עדיין נמצאת מעל המקום האחרון בטבלה בזכות הניצחון שלה על גלבוע/גליל בסיבוב הראשון, אך אם לא תדע לנצח בקרוב, היא צפויה לרדת למרתפי הטבלה. אנטוניוס קליבלנד צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק הקרוב, כשבאילת ממשיכים לחפש אחר רכז זר שישלים את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully