וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה שתקע אותי: המספרים של רומן סורקין מאז שהבטיח את עתידו

תצוגת נפל בגמר, תרומה מינורית בהפסד הקריטי ביורוליג, וקרדיט שהולך ואוזל: דווקא אחרי שקיבל את חוזה חייו, הפריצה נעצרה

שחקני הפועל ירושלים חוגגים את הזכייה בגביע/טוויטר, JerusalemBasket

כשמכבי תל אביב הודיעה בחגיגיות על הארכת חוזהו של רומן סורקין, היא קיוותה שזה ידחוף אותו להמשיך את עונת הפריצה המרשימה שלו. בפועל, המספרים מראים שהתרחש אפקט הפוך - וגמר גביע המדינה אמש (חמישי) הוכיח זאת.

קצת פחות משבועיים חלפו מאז ההודעה של חוזהו החדש של סורקין. שחקן הפנים המוכשר קיבל את חוזה חייו עם שכר של 800 אלף דולר לשנתיים הבאות ואפשרויות יציאה ל-NBA, והתצוגות שלו בתקופה שקדמה לכך בהחלט הצדיקו זאת. בחודש האחרון הוא קבע שיא קריירה ביורוליג עם 23 נקודות מול אולימפיאקוס, ובשני משחקים הליגה הקודמים של הצהובים הוא קלע בספרות כפולות, כשבמשחק האחרון נגד הפועל באר שבע - יום אחד בלבד לפני החוזה החדש - הוא רושם דאבל-דאבל עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים.

רומן סורקין אחרי שהאריך את חוזהו במכבי תל אביב עם שמעון מזרחי, אבי אבן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכאן זה רק הלך והידרדר. סורקין חותם על החוזה החדש/אתר רשמי, מכבי תל אביב

אבל משהו השתנה מרגע ההכרזה. את המשחק החשוב נגד הכוכב האדום ביורוליג, הוא סיים עם 5 נקודות בלבד וראה את הקבוצה רושמת הפסד שעלול להתברר כקריטי במאבקי הפלייאוף. בחצי גמר הגביע מול עירוני נס ציונה בתחילת השבוע הוא הסתפק ב-6 נקודות צנועות, וה"שיא" הגיע אמש מול הפועל ירושלים, כשסורקין קלע נקודה אחת בלבד, והיה שותף לערב עגום של הישראלים של קטש, שחיברו 6 נקודות משותפות בלבד.

למעשה, מאז החתימה על החוזה החדש סורקין לא רק ירד בממוצע הנקודות (4 למשחק), אלא גם במספר הדקות (15 בלבד בממוצע בשלושת המשחקים האחרונים). מול האגרסיביות של הפועל ירושלים אתמול, הוא התקפל ונעלם. עכשיו נשאר לו נטל הוכחה לקראת המשחקים המכריעים הבאים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully