וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה להגעת הטניסאים האוקראינים לישראל: "מרגישים פה כמו בבית"

מארק שטילוב ומריה קוזנצובה שהגיעו לישראל אחרי שנמלטו מהמלחמה, נקשרו למדינה: "לעולם לא נשכח את מה שעשו עבורנו"

בימים הקרובים יציינו שחקני הטניס האוקראינים הצעירים מארק שטילוב ומריה קוזנצובה שנה מאז שהגיעו לארץ ונמלטו מהמלחמה באוקראינה.

השניים כזכור הגיעו לארץ מלווים באימהותיהם בסיוע גדול של משרד הספורט וסגן ראש מנהל הספורט אבי בנבנישתי וכמובן איגוד הטניס שדואג להם מהרגע הראשון בארץ. תחילה התאמנו השניים במועדון כפר המכביה לצד דימיטרי פלייטמן אשר אימן אותם בחודשים הראשונים בארץ ומספטמבר הם מתאמנים במועדון הטניס אביחיל בניהולו של איציק קליימנס. חשוב לציין את מרכז מכבי וכפר המכביה ששיכנו אותם בתחילת הדרךֿ, את מכון וינגייט שאירח אותם במשך מספר שבועות ואת "בית בכפר" אשר משכנים אותם כיום, כל האימונים והפעולות בהתנדבות מלאה וללא כל עלות.

מפגש של סגן ראש מנהל הספורט ויו״ר איגוד הטניס עם שחקני הטניס האוקראינים. באדיבות איגוד הטניס, אתר רשמי
המפגש עם הטניסאים הצעירים/אתר רשמי, באדיבות איגוד הטניס

הילדים בני 10 ו-12 מתאמנים במסגרת התחרותית במועדון אצל אצל ולרי סמיונוב ומשתתפים באופן קבוע בתחרויות ארציות ונוטלים חלק במסגרת משחקי ליגות צעירות של איגוד הטניס.

באירוע שהתקיים אתמול במועדון לציון שנה להגעתם נכחו ד"ר גלית שאול ראש מועצת עמק חפר, אבי בנבנישתי סגן ראש מנהל הספורט, אבי פרץ יו"ר איגוד הטניס, פיליפ סימון מחזיק תיק הספורט במועצה ואיציק קליימנס מנהל מועדון הטניס אביחיל.

לנה שטילוב, אמו של מארק, אמרה: "לעולם לא נשכח את מה שעשו עבורנו כאן, הנתינה מצידכם לא מובנת מאליו וזה מחמם את הלב, אנו מרגישים כאן במדינת ישראל כמו בבית גם בפן המקצועי וגם בפן החברתי. תודה גדולה לאבי בנבנישתי סגן ראש מנהל הספורט על העזרה האינסופית והנתינה, בעזרה בהגעה לישראל ובמגורים ולאיגוד הטניס על תמיכה מקצועית גדולה וחיבורים למועדוני הטניס".

  • עוד באותו נושא:
  • אוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully