וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינפלד וריינשרייבר אישרו שער עצמי ביזארי, וביבשת נדהמו: "לא ייאמן"

הצוות הישראלי במשחק בין לברקוזן למונאקו לא פסל שער לזכות הצרפתים אחרי מה שנראה כמו עבירה ברורה, ב"סאן" ובטלוויזיה הצרפתית הגיבו, והשוער שעמד בעין הסערה ביקר: "איך השופט לא נעזר ב-VAR? זה מעליב"

תקציר: לברקוזן - מונאקו 3:2/ספורט1

אוראל גרינפלד מרבה לשפוט משחקים במפעלים האירופיים ורובם עוברים בצורה חלקה יחסית, אבל אתמול (חמישי) הוא היה מעורב ברגע מעורר מחלוקת במשחק בין לברקוזן למונאקו בליגה האירופית. בדקה התשיעית של המשחק שוער לברקוזן לוקאש הראדצקי קיבל את הכדור בתיבת החמש, וברל אמבולו רץ לכיוונו בהתלהבות.

החלוץ השוויצרי נראה פוגע באופן מסוים בשוער, שהתבלבל ודחק את הכדור לשערו הוא. ההילוכים החוזרים הראו מגע פיזי בין אמבולו להראדצקי - גם אם מגע קל יחסית - אבל גרינפלד ושופטי ה-VAR שאמורים היו לגבות אותו, רועי ריינשרייבר ודוד פוקסמן, אישרו את השער. הראדצקי ומאמן לברקוזן צ'אבי אלונסו הגיבו בכעס רב להחלטה לא להתערב ולפסול את השער, והמהלך המשונה הפך עד מהרה לויראלי ברשתות החברתיות.

השופט אוראל גרינפלד. Stuart Franklin, GettyImages
החלטה שנויה במחלוקת. גרינפלד אתמול/GettyImages, Stuart Franklin

בטלוויזיה הצרפתית שידרו את המהלך שוב ושוב, טענו ש"הייתה עבירה ברורה", ונזכרו במקרה אחר בו כבש קארים בנזמה במקרה דומה מול ג'יג'י דונארומה. ב"סאן" הקדישו לרגע הביזארי כתבה נפרדת. "בלתי ייאמן", קראה הכותרת, "אוהדים לא מאמינים שהשער העצמי של שוער לברקוזן אושר".

"האוהדים הגיבו בשוק כשצפו בשער הביזארי, ולהראדצקי יש סיבה טובה להרגיש מקופח", כתבו. "לברקוזן הגיבו בזעם, אבל השופט אוראל גרינפל לא חשב שיש להם סיבה טובה לכעוס, למרות שההילוכים החוזרים הראו שאמבולו בכלל לא נגע בכדור, אלא רק בכתף של השוער.

בסיום המשחק, שהסתיים בניצחון 2:3 של מונאקו, ביקר הראדצקי את גרינפלד. "צריך לשאול את השופט מדוע הוא לא פסל את השער. מבחינתי, זה היה פאול ברור. השחקן שלהם דחף אותי, ונפלתי בצורה בלתי נשלטת. איך זו לא עבירה? זה באמת מעליב. אני לא מבין איך השופט לא פסל את השער באופן מיידי, או לפחות צפה שוב במהלך עם קריאה של ה-VAR. אני יודע דבר אחד - בלי הדחיפה של השחקן, הכדור היה נשאר אצלי ברגליים. אבל עכשיו אף אחד לא זוכר את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully