וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט מצהיר: "אני אחד הגדולים אי פעם", ומודה שכעס על קיירי

KD הוצג בפיניקס, הילל את בוקר, הדף את הטענות על כישלון טריו הכוכבים בברוקלין, והודה: "היה קשה לעכל את בקשת הטרייד של קיירי"

הביצועים של בן שרף בטורניר הדור הבא ביורוליג/מתוך יוטיוב

קווין דוראנט ממשיך להמתין להופעת הבכורה במדי פיניקס שככל הנראה תקרה מיד עם החזרה מפגרת האולסטאר, ובינתיים יש לו כמה קצוות לסגור. אמש (חמישי) הוצג KD כשחקן הסאנס, וסיפר על המעבר המתוקשר לקבוצת כוכבים חדשה, אותה ינסה לסחוב לאליפות יחד עם דווין בוקר וכריס פול.

"אני מרגיש את הלחץ, ומבין מדוע עוקבים ומבקרים כל צעד שלי. זה כנראה בגלל שאני אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים. בכל פעם שאני עולה על הפרקט, אנשים מצפים ממנו לעשות דברים גדולים", הצהיר דוראנט. "הגעתי לכאן לא כדי לרדוף אחרי אליפויות, אלא כי הרגשתי שזה מקום נהדר לשחק בו כדורסל ולהשתפר".

דוראנט סיפר שהוא נרגש משיתוף הפעולה עם דווין בוקר. "הכדורסל שלו טהור. הוא מסוגל לקלוע מכל מקום על הפרקט, וביעילות גבוהה. הוא אחד השחקנים שאני ממש מעריץ", אמר.

קווין דוראנט מוצג כשחקן פיניקס סאנס. Chris Coduto, GettyImages
הצהרות מפוצצות. דוראנט/GettyImages, Chris Coduto

דוראנט התייחס באריכות גם לכישלון הפרויקט בברוקלין, שהושק בקול תרועה רמה עם ההגעה של דוראנט לצד קיירי אירווינג וג'יימס הארדן. לדבריו של דוראנט, "אני לא חושב שהניסוי הזה נכשל, אלא שפשוט לא היינו יחד על הפרקט מספיק. אני חושב שבמעט המשחקים ששיחקנו שלושתנו יחד, שיחקנו כדורסל מדהים...אבל זה קרה רק ב-17 משחקים. למה זה לא קרה יותר, זו כבר שאלה אחרת לגמרי".

דוראנט היה על סף דמעות כשסיכם את התקופה בברוקלין. "היו הרבה עליות וירידות, אבל אהבתי גם את המהמורות והקשיים. אני אוהב את האנשים שם. אני נרגש כשאני מדבר עליהם, כי 4 השנים בברוקלין היו מיוחדות מאוד בקריירה שלי".

יחד עם זאת, הוא לא מכחיש שכעס על קיירי אירווינג כשביקש מהנהלת הנטס טרייד, דווקא כשהקבוצה התחילה להתחבר ונראתה כמו מועמדת לאליפות. כידוע, אחרי שאירווינג הועבר לדאלאס, דוראנט ביקש טרייד בעצמו. "כעסתי, כי לא יכולנו לסיים את מה שהתחלנו. היינו במומנטום טוב, והמהלך של קיירי היה מכה קשה לקבוצה. היה קשה לעכל את זה. התחלנו לבנות משהו, את מה שכל הזמן רצינו. ופתאום לא ידעתי מה קורה עם קיירי, ומה קורה עם הקבוצה...בלעדיו, לא הייתה לנו זהות ברורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully