וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "מגבה את השחקנים, אני אחראי". דיברתולומיאו: "נכשלנו"

עודכן לאחרונה: 17.2.2023 / 9:22

מכבי תל אביב מאוכזבת אחרי ההפסד להפועל ירושלים בגמר: "מודע למשמעות של להפסיד תואר. לא היינו פייבוריטים גדולים, עצוב ולא נעים שלא עמדנו במטרה", טען המאמן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 16.2/ספורט1

מכבי תל אביב שוב איבדה את גביע המדינה. הקבוצה שזכתה ב-45 גביעי מדינה לאורך ההיסטוריה, יותר מכל קבוצה אחרת בישראל, נכנעה הערב (חמישי) 67:61 להפועל ירושלים ונותרה עם זכייה אחת בלבד בתואר בשש השנים האחרונות.

גם עבור מאמן הצהובים-כחולים, עודד קטש, שעם הפועל ירושלים זכה פעמיים בגביע המדינה ב-2018 וב-2019, זהו הפסד כואב במיוחד שאולי גם ישפיע על עתידו במקביל למאבק האליפות והקרב על כניסה לטופ 8 ביורוליג.

"קודם כל מגיעות ברכות להפועל ירושלים, זה ניצחון שהגיע להם", אמר קטש, "זה היה משחק עם סקור מאוד נמוך כפי שציפינו ואני חושב שהגנתית היינו מספיק טובים כדי לנצח, אבל התקפית, למרות שפתחנו טוב, נפלנו באגרסיביות יתר שלהם. זה עצוב ולא נעים כי הגביע בהחלט היה מטרה שלנו. הרגשתי שרצינו יותר מדי בחצי הראשון וגם לא היה משחק גדול של כמה שחקנים שהחטיאו זריקות קלות ואילץ אותנו לרדוף. תמיד אפשר לעשות דברים אחרת, אצטרך לחשוב על זה. איבדנו את השקט בחצי הראשון והם יצאו לריצה שהיה לנו קשה לחזור ממנה. ירושלים גם קלעה זריקות חשובות עם הבאזר".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפסד ראשון שלו בגמר מקומי כמאמן. קטש/ברני ארדוב

על כך שמכבי תל אביב שוב איבדה את גביע המדינה והוא לא עמד במטרה: "אמרתי שזו מטרה שלא עמדנו בה. זה לא נעים להפסיד תואר גם אם אתה לא במכבי תל אביב, אבל בטח במכבי. זה לא נעים ומאוד מאכזב, נצטרך ללמוד מזה".

במסיבת העיתונאים שנערכה כשעה אחרי המשחק, נשאל קטש אם הוא מאוכזב מהשחקנים: "כואב, עצוב, רצינו את זה מאוד. שחקנים השקיעו מאמץ יוצא דופן. האחריות היא עליי. אני ממש לא בתחושה הזאת, גם אם שחקן מחטיא או לוקח החלטה פחות טובה, אני תמיד מגבה את השחקנים שלי. הם מאוד רצו, עשו מאמץ גדול. אני צריך לבדוק איך אני יכול לעשות יותר טוב. אפס אכזבה מהשחקנים, האחריות היא עליי.
הגענו לגמר גביע נגד קבוצה טובה שמשחקת בבית. תמיד מתייחסים אלינו כפייבוריטים, בסיטואציה שנוצרה לא היינו פייבוריטים גדולים, ידענו מול מי אנחנו משחקים ובתור מאמן אתה מקבל החלטות, יכול להיות שהייתי צריך להאריך את הרוטציה".

ג'ון דיברתולומיאו הוסיף: "החטאנו זריקות קלות ומגיע קרדיט להפועל שיחקה ששיחקה חזק וטוב. היה להם נוח בבית וכמובן שאנחנו מאוכזבים מההפסד, אבל נצטרך להמשיך הלאה. נכשלנו הערב, אבל אי אפשר לומר שהעונה הזו היא כישלון. אין לנו ברירה אלא כבר להסתכל על המשחק הבא - אלו החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully