וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר יפן במכון וינגייט: שמח לראות מדליסטים יפנים מסייפים עם ישראלים

שגריר יפן בישראל ופמלייה של בכירי השגרירות הגיעו למכון הלאומי למצוינות בספורט למפגש עם נבחרת יפן בסיוף, שהגיעה למחנה אימונים בינלאומי עם נבחרות ישראל, אוקראינה וקזחסטן

שגריר יפן מבקר בווינגייט/זאב ינאי, גלאי תקשורת

הבית של הספורט הישראלי אירח היום את שגריר יפן בישראל ופמלייתו. השגריר, מר קואיצ'י מיזושימה, הגיע למכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, להפגש עם נבחרת יפן בסיף. הנבחרת, האלופה האולימפית במשחקי טוקיו, הגיעה לישראל לעשרה ימים של מחנה אימונים לצד הנבחרת הישראלית ונבחרות מאוקראינה וקזחסטן.

"אנחנו גאים מאוד לארח שוב נבחרות של אלופים", אמר ד"ר יואב הלר, יושב ראש מכון וינגייט. "הבית הישראלי הוא המקום אליו מגיעות נבחרות בינלאומיות וספורטאי ההישג הבכירים ביותר לאימונים ברמה הגבוהה ביותר. לראייה - במחנה הזה משתתפים האלופים האולימפיים מיפן נבחרת קזחסטן המדליסטית מאליפויות אסיה והעולם, ביחידים ובקבוצתי, נבחרת הנשים המעורבת, נשים ונערות של אוקראינה וכמובן הסייפים הבכירים של נבחרת ישראל, גברים ונשים".

אירנה טל, מנכ"לית איגוד הסיוף אמרה, כי "אנחנו מקיימים את מחנה האימונים הבינלאומי בחסות מכון וינגייט, ובהובלת המאמנים אלכסנדר איבנוב ואנג'לו מאצ'וני. וגאים לארח סייפים כמו האלוף האולימפי היפני קאנו קוקי ומאמן הנבחרת אלכסנדר גורבצ'וק, והאוקראינית ברובקו אינה, מדליסטית ארד מאליפות אירופה האחרונה. היום צפויים לנחות שלוש סייפים יפנים נוספים ובהם שני אלופים אולימפיים, ימאדה מסארו ומינובי קזויאצ'ו. זהו ללא ספק מחנה אימונים היסטורי עם סייפים מהצמרת העולמית. תודה על כל העזרה למנכ"ל מכון וינגייט - שי אברהמי, ליחידה לספורט הישגי במשרד התרבות והספורט, לאתנה ישראל ולטופ-טים ישראל על כל התמיכה, העזרה וההשקעה".

סיף במכון וינגייט. יחצ,
סיף במכון וינגייט/יחצ

השגריר ורעייתו, אסאקו מיזושימה הגיעו לביקור מלווים בנציגי שגרירות יפן בישראל - סגן השגריר, מר סייצ'ירו טאקאהאשי ונספח התרבות של השגרירות, מר יושי היגוצ'י. מהצד הישראלי השתתפו אנשי המכון לצד סגן ראש מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט, מר אבי בנבנישתי. במפגש שוחח השגריר עם נבחרות יפן וישראל. אחד הסייפים היפנים אמר לשגריר: "כמובן שחשוב האימון, אבל חוויות תרבותיות וחברתיות שלא חווינו עד עכשיו נותנות לנו השקפת עולם חדשה. אני מקווה שזה יעשיר אותנו גם אישית וגם ספורטיבית".

השגריר מיזושימה אמר כי: "בשנים האחרונות ביקורי ספורט הדדיים בין יפן לישראל הולכים ומתרבים, וזה מחזק את הקשר והחברות בינינו. אני שמח שנבחרת הסיוף ומדליסטים מטוקיו הגיעו לישראל, ומקווה שבישראל הם יחוו דברים שהם לא יכולים לחוות במקומות אחרים. יש הרבה מה ללמוד מישראל בעבודה שלנו, ואני מאמין שזה תקף גם בתחום הספורט".

"כמות המדליות במחנה האימונים הזה מדהימה", אמר שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט. "מדובר בכבוד גדול לארח את הנבחרות הללו. וכבוד גדול מאוד ששגריר יפן הגיע אלינו עם בכירי השגרירות למפגש עם הנבחרת. אלו הם עדות לא רק לעבודתנו, אלא גם ובעיקר למוניטין של ענף הסיוף הישראלי. לפני שנתיים נבחרת הסיוף הגיעה למכון וינגייט והפכה אותו למרכז האימונים שלה. אנחנו שמחים לראות שמאז הם זוכים להישגים ברמה בינלאומית, ושמחים יחד איתם לארח מחנה אימונים עתיר אלופים. כולנו תקווה שאכן הקמפיין לפריז 2024 יתקדם כמצופה, ונראה את הסייפים הישראלים חוזרים למשחקים האולימפים".

  • עוד באותו נושא:
  • סיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully