וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד כנרת צדף נבחרה למנכ"לית הראשונה של מרכז הפועל

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 16:52

הספורטאית לשעבר, ששימשה כמנהלת אגף הספורט במרכז הפועל, תחליף את יורם ארנשטיין שפורש אחרי 15 שנה. תהיה האישה הראשונה שתכהן בתפקיד

עו"ד כנרת צדף נבחרה היום (חמישי) על ידי דירקטוריון מרכז הפועל לכהן כמנכ"לית החדשה של המרכז, זאת לאחר שהמנכ"ל הנוכחי יורם ארנשטיין הודיע כי בכוונתו לפרוש מתפקידו בעוד כשבועיים. צדף היא האישה הראשונה שתכהן כמנכ"לית מרכז הפועל.

יו"ר דירקטוריון מרכז הפועל פרוספר בן חמו, בירך את כנרת על מינוייה לתפקיד: "כנרת נבחרה לתפקיד בזכות העשייה והמצוינות שלה, ואני בטוח שהיא תוביל את מרכז הפועל להישגים ושיאים חדשים. אני רוצה להודות לחבר יקר, המנכ"ל היוצא יורם אורנשטיין, על 15 שנים של עשייה וקידום מרכזי הספורט של הפועל והספורט הישראלי בכלל. תודה יורם".

עו"ד כנרת צדף. יוסי לזרוף,
מנכ״לית ראשונה למרכז הפועל. עו"ד כנרת צדף/יוסי לזרוף

יורם ארנשטיין מסר כי "לאחר כ-15 שנים בתפקיד אני שמח להעביר את ניהול המרכז לידיה הנאמנות והמנוסות של עו"ד כנרת צדף. אין לי ספק כי היא תממש את חזון מרכזי הספורט לתמוך ולקדם את עמותות הספורט בענפים השונים במדינת ישראל. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה ואני בטוח כי תעשה עבודה נאמנה לקידום הספורט בישראל".

המנכ"לית המיועדת, כנרת צדף מסרה לאחר מינויה: "אני רוצה להודות לדירקטוריון הפועל ולעומד בראשו מר פרוספר בן חמו. ,וכן ליו"ר ההסתדרות מר ארנון בר דוד על הבעת האמון ושמחה לצאת לדרך משותפת של עשייה במקום שהוא הבית שלי ב-16 השנים האחרונות. אני מגיעה בהתרגשות גדולה של עשייה, חדשנות והסתכלות ענפה של אגודות הפועל והקהילה. תודה מיוחדת ליורם אורנשטיין על שנים של עשייה למרכז הפועל ולספורט הישראלי".

צדף (43), ספורטאית לשעבר, בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת אגף הספורט במרכז הפועל ופעלה רבות לטובת הספורט הישראלי. בעברה עסקה בספורט הניווט, בטניס שולחן ובכדורגל, לאחר מכן עברה לתחום הניהול, הקימה את הליגה לכדורגל באולמות, הצטרפה לפרויקט אתנה ובהמשך עברה לעבוד במרכז הפועל. בשנים האחרונות שימשה צדף כחברת הנהלה ואף מונתה ליו"ר איגוד ההתעמלות, בעת הזכייה בשתי מדליות הזהב האולימפיות של לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט בטוקיו 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully