וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייראט פנתה רשמית לגבי עופרי ארד. המתווה: השאלה עם אופציה

16.2.2023 / 16:30

הקזחים הגישו הצעה שבמסגרתה הבלם יעביר אצלם את העונה שתשוחק ממרץ עד נובמבר, ואז יוכלו לרכוש אותו. השחקן נמצא בשיחות עם שני הצדדים במטרה להגיע לסיכום

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

קייראט פנתה רשמית אל עופרי ארד. הקבוצה הקזחית מעוניינת מאוד בבלמה של מכבי חיפה והגישה הצעה לצרף אותו בהשאלה לעונה הנוכחית בליגה שלה, עם אופציית רכישה בסיומה. בקזחסטן העונה תצא לדרך בחודש מרץ, עד נובמבר, כך שאם העסקה תצא לפועל, ארד יחזור למכבי חיפה בעוד תשעה חודשים למעשה, זאת אם האופציה עליו לא תמומש.

בשלב זה השחקן נמצא בשיחות עם נציגי שני המועדונים על מנת לסגור את הפרטים, ואם יושגו הבנות הוא צפוי להצטרף לקייראט ולהתחיל במדיה את העונה הקרובה. מדובר בקבוצה שנמנית בין הגדולות ביותר בקזחסטן, אך סיימה את העונה הקודמת בצורה מאכזבת מבחינתה, במקום הרביעי, משמע שהיא לא תיקח חלק במפעלים האירופיים. מטרתה היא לחזור להיאבק על האליפות כבר בעונה הקרובה.

עופרי ארד, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
קייראט הגישה הצעה. עופרי ארד/מאור אלקסלסי

ארד בן ה-24 גדל במכבי חיפה והעביר בשורותיה את כל קריירת הבוגרים עד כה, פרט לעונת השאלה אחת (2017/18) בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית, בה כבש ארבעה שערים ב-36 הופעות. את המדים הירוקים הוא לבש ב-142 משחקים והבקיע שישה שערים בכל המסגרות, היה שותף לזכייה בשתי האליפויות האחרונות של החיפאים וגם לזכיות בגביע הטוטו ובאלוף האלופים בעונה שעברה.

עם זאת, העונה הוא איבד את מקומו בהרכב ונדחק הצידה ברוטציה, כאשר בליגה הוא שותף ארבע פעמים בלבד ובשלב הבתים של ליגת האלופות זכה ל-20 דקות במצטבר, כמחליף במשחקים נגד פריז סן ז'רמן ובנפיקה. ארד הספיק גם לרשום שמונה הופעות בנבחרת ישראל, אחרי שעבר בכל הנבחרות הצעירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

את ההזדמנות הראשונה להתרשם ממנו קיבלה קייראט בספטמבר 2020, במפגש עם הירוקים במוקדמות הליגה האירופית, אולם עונה לאחר מכן הוא נעדר מצמד המשחקים בין הקבוצות במוקדמות ליגת האלופות, בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully