וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב את מכבי חיפה? קייראט הקזחית מעוניינת בעופרי ארד

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 13:51

הבלם שקיבל אור ירוק לעזוב בגלל הפיחות במעמדו, שוקל הצעה מהקבוצה הקזחית הבכירה שפגשה את הירוקים במוקדמות האלופות ב-2021

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

האם עופרי ארד יעזוב את מכבי חיפה? קייראט הקזחית מעוניינת בבלם שיצא מהרוטציה של הירוקים ולא משחק כמעט העונה. כזכור, ארד קיבל אור ירוק לעזוב לאור הפיחות המשמעותי במעמדו בחיפה, אך השחקן רצה למצוא קבוצה מעבר לים ולא לעבור לקבוצה אחרת בליגת העל. כעת יש התעניינות בבלם וזה יצטרך לקבל בתקופה הקרובה החלטה האם הוא נענה להצעה מקייראט ועובר לליגה בקזחסטן, שתחל בחודש הבא. ארד עבר לאחרונה לייצוג של האחים קצב, שהעמידו בפניו את ההצעה.

עופרי ארד, מכבי חיפה. אודי ציטיאט
מהספסל של מכבי חיפה להרכב של קייראט? עופרי ארד/אודי ציטיאט

ארד בן ה-24 גדל במכבי חיפה ושיחק רק בשורותיה, פרט לעונת השאלה אחת בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית (ארבעה שערים ב-36 משחקים ב-2017/18). את המדים הירוקים לבש 142 פעמים וכבש שישה שערים בכל המסגרות, כשהוא היה שותף לשתי האליפויות האחרונות ובעונה שעברה גם לזכייה בגביע הטוטו ולפני כן באלוף האלופים.

אלא שהעונה כאמור הוא איבד את מקומו בהרכב ונדחק ברוטציה, כשבליגה שיחק ארבע פעמים בלבד ובשלב הבתים של ליגת האלופות רשם 20 דקות במצטבר, בשתי הופעות כמחליף מול פריז סן ז'רמן ובנפיקה. בנבחרת ישראל הספיק הבלם לרשום שמונה הופעות, אחרי שעבר בכל הנבחרות הצעירות.

אגב, ארד שיחק מול קייראט עם מכבי חיפה בניצחון 1:2 במוקדמות הליגה האירופית בספטמבר 2020, אבל נעדר עונה לאחר מכן בגלל פציעה מצמד המשחקים בסופם הפסידו הירוקים לאותה יריבה במוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully